«Χρυσή» … βιτρίνα για τα κοσμηματοπωλεία το Φεστιβάλ των Καννών

Από σήμερα και για δώδεκα ημέρες όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στην Κρουαζέτ. Θαυμάσια ευκαιρία για τους μεγάλους οίκους κοσμημάτων να παρουσιάσουν τις νέες του συλλογές!

Το διαπιστώσαμε άλλωστε κατά την τελετή έναρξης του 70ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου. Όλοι οι παρευρισκόμενοι αλλά και όσοι την παρακολούθησαν από την τηλεόραση δεν είχαν μάτια παρά μόνο για αυτό! Το θαυμάσιο κολιέ της Μόνικα Μπελούτσι η οποία εγκαινίασε το Φεστιβάλ των Καννών.

Όλοι ήδη μιλούν για την υπέροχη αυτή δημιουργία του οίκου Cartier. Ένα τεράστιο πλατινένιο κολιέ διακοσμημένο με διαμάντια και ζαφείρια, το οποίο έλαμπε στο λαιμό της ούτως ή άλλως λαμπερής Μόνικα Μπελούτσι. Και εάν το κολιέ εντυπωσίασε ακόμα περισσότερο για το μέγεθός του, αυτό άλλωστε ήταν το ζητούμενο. Στις Κάννες όσο μεγαλύτερα είναι τα κοσμήματα, τόσο το καλύτερο.

«Στο κόκκινο χαλί, βλέπουμε τους διάσημους να περπατούν: παρατηρούμε το ντύσιμό τους, τα παπούτσια τους. Τα κοσμήματα πρέπει να είναι εντυπωσιακά για να προσελκύσουν την προσοχή. Για τον λόγο αυτό πρέπει να φτιάχνουμε εξαιρετικά κοσμήματα, εντυπωσιακά, όπως ένα μεγάλο ζαφείρι». λέει η Βερονίκ Λεπινέ, υπεύθυνη των δημοσίων σχέσεων του οίκου Bulgari.

Από τον Cartier στον Chopard και στον Bulgari, οι οίκοι κοσμημάτων δράττονται της ευκαιρίας να επιδείξουν τις υπέροχες, πανάκριβες δημιουργίες τους κάθε χρόνο στο Φεστιβάλ των Καννών.

Εδώ και 70 χρόνια, τα πιο εντυπωσιακά κοσμήματα των μεγάλων οίκων συμβάλλουν στη επιτυχία του Φεστιβάλ των Καννών. Η διοργάνωση αποτελεί έναν ιδανικό τρόπο για την προώθηση των υπερπολυτελών αυτών ειδών. Όμως όλοι οι οίκοι δεν την προσεγγίζουν με τον ίδιο τρόπο.

Για τον οίκο Cartier, το Φεστιβάλ των Καννών είναι ένας τρόπος να «διατηρεί καλές σχέσεις» με τους φίλους του οίκου ( η Μόνικα Μπελούτσι είναι μία από τις μούσες του), παρά να πουλά τα κοσμήματά του.

Για τον οίκο Bulgari, είναι μία ευκαιρία να στέλνει ένα μήνυμα νεότητας. « Οι Κάννες δεν είναι μία επιχείρηση μόνο για τους ηθοποιούς, αλλά και για τα μοντέλα που περπατούν στο κόκκινο χαλί», λέει η Λεπινέ.

Ωστόσο για πολλούς οίκους, το Φεστιβάλ των Καννών έχει προφανή οικονομικά οφέλη. « Είναι σύνηθες κάποιοι πελάτες να δουν ένα περιδέραιο που φορούσε μια σταρ στο κόκκινο χαλί και την επομένη να έρθουν να το αγοράσουν», λέει η Σελίν Εϊστέν διευθύντρια επικοινωνίας του ελβετικού οίκου Chopard.

Αν και ο οίκος Bulgari διαβεβαιώνει ότι το φεστιβάλ δεν προσελκύει πελάτες ούτε εκεί πραγματοποιούνται και οι καλύτερες πωλήσεις, το κόκκινο χαλί είναι κυρίως ένας τρόπος επικοινωνίας πολύ πιο αποτελεσματικός σε σχέση με μια διαφημιστική εκστρατεία.

Εδώ όλα έχουν αίγλη. «Είναι ονειρικό να βλέπεις πανέμορφες γυναίκες να φορούν αυτά τα κοσμήματα» λέει η διευθύντρια επικοινωνίας του οίκου Mont Blanc.

«Σήμερα οι πελάτες μας, ακόμη και οι πιο πλούσιοι, ψάχνουν για την εμπειρία και την αναγνώριση», εξηγεί η Βερονίκ Λεπινέ. «Όταν πουλάμε ένα κομμάτι υψηλής κοσμηματοποιΐας δείχνουμε πάντα τις φωτογραφίες από το κόκκινο χαλί. Και αυτό φυσικά κάνει τη διαφορά. Πολύ συχνά ο πελάτης δείχνει μεγαλύτερη ευαισθησία στην ομορφιά της φωτογραφίας από τις Κάννες, τη διάσημη δηλαδή που φορούσε το κόσμημα, παρά στο σχέδιο του κοσμήματος. Το Φεστιβάλ των Καννών στηρίζει το κόσμημα».

Πλέον υπάρχει και μία άλλη προσφορά για το δεκαήμερο του φεστιβάλ: εκτός από τις ειδικές δημιουργίες που στόχο έχουν να προσελκύσουν τους επισκέπτες κύρους (και να κάνουν αίσθηση στις αγορές), πολλοί οίκοι προτείνουν πλέον συλλογές ειδικά για το Φεστιβάλ των Καννών!

Εδώ και 10 χρόνια ο οίκος Chopard βγάζει μία συλλογή με κομμάτια τόσα, όσα η ηλικία της εκδήλωσης. Φέτος για να εορτάσει τα 20 χρόνια συνεργασίας του με το Φεστιβάλ, προτείνει την επετειακή συλλογή «Κόκκινο Χαλί 2017», αποτελούμενη από 70 μεγαλοπρεπή και πολύχρωμα κοσμήματα. Επιπλέον ετοιμάζεται να παρουσιάσει μια συλλογή που θα ονομάσει: «Rihanna Loves Chopard» (η Ριάνα αγαπά τον Chopard) την οποία δημιούργησε από κοινού με τη διάσημη τραγουδίστρια.

Ο οίκος Bulgari για πρώτη φορά προτίμησε να παρoυσιάσει στις Κάννες τη νέα του συλλογή, πριν από την καθιερωμένη παρουσίασή της τον Ιούνιο. «Πρόκειται για μία μεγάλη συλλογή, ειδικά όμως για το Φεστιβάλ αποφασίσαμε να παρουσιάσουμε τα πιο εντυπωσιακά μας κοσμήματα για να εντυπωσιάσουμε τους υποψήφιους πελάτες», λέει η Λεπινέ.

Εάν για το φεστιβάλ οι οίκοι δανείζουν τα κοσμήματά τους στους σταρ, οι αγοραστές από την πλευρά τους θα πρέπει να πληρώσουν αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ ή και περισσότερα για να τα αποκτήσουν. Στην ερώτηση πόσο ακριβώς κοστίζουν αυτά τα κοσμήματα, κανένας οίκος δεν θέλησε να απαντήσει.


Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ 

Exit mobile version