Γερμανικές επιχειρήσεις κατακτούν διαδικτυακά την Κίνα

Η κινεζική αγορά γίνεται ολοένα και πιο ελκυστική. Πολλές γερμανικές επιχειρήσεις ωστόσο προτιμούν αντί να ανοίγουν υποκαταστήματα στην ασιατική χώρα, να πωλούν μέσω διαδικτύου. Και οι πωλήσεις τους είναι ανοδικές.


To Aldi, το μεγαλύτερο Discount σουπερμάρκετ στη Γερμανία τολμάει ένα άνοιγμα στην Κίνα. Καταρχάς όχι με υποκαταστήματα στη χώρα, αλλά διαδικτυακά. Από την άνοιξη του 2017 Κινέζοι πελάτες θα μπορούν μέσω της γνωστής διαδικτυακής εμπορικής πλατφόρμας Alibaba να αγοράζουν κρασί, σνακ και προϊόντα για πρωινό. «Είμαστε πεπεισμένοι ότι και οι Κινέζοι πελάτες θα έχουν μεγάλο ενδιαφέρον για την ποιότητα των προϊόντων μας και τις χαμηλές τιμές που μπορούμε να τους προσφέρουμε», δήλωσε χθες Πέμπτη ο Κρίστοφ Σβάιγκερ, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

Το Aldi δεν είναι η μοναδική γερμανική επιχείρηση που ενδιαφέρεται για την Κίνα. Πολλές άλλες αλυσίδες έχουν επιδείξει παρόμοιο ενδιαφέρον. Για παράδειγμα, οι αλυσίδες προϊόντων καθημερινής χρήσης dm και Rossmann δραστηριοποιούνται εδώ και καιρό, όπως άλλωστε ο κολοσσός της Metro ή οι Henkel και Beiersdorf.

Τα προϊόντα για μωρά σημειώνουν μεγάλη ζήτηση


Το ενδιαφέρον των Κινέζων είναι μεγάλο για τα γερμανικά προϊόντα, όπως λέει ο Τέρι φον Μπίμπρα, επικεφαλής της διαδικτυακής εμπορικής πλατφόρμας Alibaba στη Γερμανία. Ιδιαίτερη ζήτηση έχουν τα προϊόντα για την περιποίηση μωρών αλλά και γάλα και παιδικές τροφές καθώς και τα προϊόντα καθαρισμού του σπιτιού.

Το dm πουλάει ήδη από τον περασμένο Δεκέμβριο στην Κίνα προϊόντα περιποίησης σώματος της δικής του μάρκας Balea, αλλά και οδοντόπαστες, μη συνταγογραφούμενα φάρμακα καθώς και σκόνη γάλακτος για μωρά.

Και η μεγάλη ανταγωνίστρια εταιρεία Rossmann προσφέρει μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας Tmall περίπου 100 προϊόντα, από σαμπουάν μέχρι επίσης γάλα για μωρά.

Η μεγάλη αλυσίδα Metro ξεκίνησε ήδη από το 2015 μια στρατηγική συνεργασία με τις διαδικτυακές πλατφόρμες Alibaba και Tmall. Επίσης η Henkel και η Nivea δραστηριοποιούνται μέσω ίντερνετ στην Κίνα προωθώντας τα προϊόντα τους. Το πόσο σημαντικές είναι οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου φαίνεται από τις πωλήσεις της Henkel τον περασμένο Νοέμβριο. Κατά την λεγόμενη Singles Day, τη σημαντικότερη μέρα για το ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο στην Κίνα, η Henkel πούλησε εντός 24 ωρών πέντε εκατομμύρια προϊόντα.

Πηγή: DW




Exit mobile version