Νέο επιχειρηματικό βήμα για τη Γκουίνεθ Πάλτροου

Σε συνεργασία προχωρούν το διαδικτυακό site Goop της
Αμερικανίδας ηθοποιού Γκουίνεθ Πάλτροου και o κολοσσός των media Condé Nast για
την κυκλοφορία ενός νέου έντυπου περιοδικού από τον Σεπτέμβριο.


Σύμφωνα με την εταιρεία Goop, η Condé θα δημιουργήσει ένα
περιοδικό, το Goop, βασισμένο στο ψηφιακό περιεχόμενο του ιστότοπου. Το έντυπο
περιοδικό θα κυκλοφορεί ανά τρίμηνο και ταυτόχρονα οι δύο εταιρείες θα παράγουν
ψηφιακό περιεχόμενο για τα websites της Condé Nast, της goop.com και τα social media.


Στη συνεργασία με την ηθοποιό, επιχειρηματία και γκουρού του
lifestyle αναφέρθηκε η καλλιτεχνική διευθύντρια του Condé Nast και
αρχισυντάκτρια της αμερικανικής Vogue, Άννα Γουίντουρ.


«Γνωρίζω εδώ και πολύ
καιρό ότι η Γκουίνεθ έχει υπέροχο γούστο και όραμα, αλλά με την Goop έχει
χτίσει κάτι αξιοσημείωτο, μια εξαιρετικά σύγχρονη αντίληψη για το πώς ζούμε
σήμερα», δήλωσε η Άννα Γουίντουρ στο WWD.


«Η Goop και η Condé
Nast είναι «από τη φύση τους» συνεργάτες και είμαι ενθουσιασμένη που φέρνει την
άποψή της στην εταιρεία. Όλοι ανυπομονούμε να συνεργαστούμε μαζί της και με την
ομάδα της» ανέφερε.


Η παρουσία του νέου περιοδικού στα social media εξετάζεται
προσεκτικά και θα είναι ένα κοινό έργο μεταξύ του εκδοτικού οίκου και της
σελίδας Goop. Η νέα έκδοση θα εμβαθύνει σε όλα τα θέματα στα οποία
επικεντρώνεται ο ιστότοπος – από τις συνταγές μαγειρικής και τη διακόσμηση
εσωτερικών χώρων μέχρι την γυμναστική και τη διατροφή – όλα συνδεδεμένα με την
αναζήτηση της ευζωίας και της ευεξίας.


Το περιεχόμενο της έντυπης έκδοσης θα δημιουργείται από την
ομάδα Goop και ο σχεδιασμός και το δημιουργικό κομμάτι θα είναι μία συνεργασία
της Goop και της Condé Nast.


«Η Άννα είναι μία υπερδύναμη και μία από τις πιο
αξιοθαύμαστες ηγετικές προσωπικότητες στον χώρο των media», ανέφερε η Γκουίνεθ
Πάλτροου η οποία φωτογραφήθηκε πολλές φορές για εξώφυλλα της Vogue.


«Η συνεργασία μαζί
της και με την Condé Nast σε αυτή την πολυπλατφορμική εταιρική σχέση, βασισμένη
στην επιθυμία να λάβει ο ιστότοπος Goop φυσική υπόσταση, ήταν μία ευκαιρία για
εμάς να επεκτείνουμε τα όριά μας σε οπτικό επίπεδο και να προσφέρουμε στους
καταναλωτές τις θέσεις και την άποψη της Goop με νέους, δυναμικούς τρόπους»,
δήλωσε η Πάλτροου, σύμφωνα με το Variety.


Το επικεντρωμένο σε γυναικεία θέματα ψηφιακό lifestyle
brand, Goop ιδρύθηκε από την ηθοποιό το 2008. Ξεκίνησε ως εβδομαδιαίο
newsletter με ειδικούς να δίνουν συμβουλές και ειδήσεις που αφορούν τη μόδα,
την ευεξία, τα ταξίδια, συνταγές και πολιτιστικά θέματα. Επιπλέον η εταιρεία
έχει μία πλατφόρμα «contextual commerce» που επιτρέπει στους αναγνώστες να
αγοράζουν τα προϊόντα που παρουσιάζονται στον ιστότοπο.






Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ 

Exit mobile version