Στρατηγικής σημασίας η σιδηροδρομική σύνδεση Κίνας-Ευρώπης

Χθες το μεσημέρι, μία εμπορική αμαξοστοιχία που μετέφερε δεκάδες κοντέινερς, έφτανε στο σταθμό εμπορευματικής διαχείρισης στην πόλη Λοτζ της Κεντρικής Πολωνίας, διασυνδέοντας την αναφερόμενη χώρα με την κινεζική αγορά.

Η αμαξοστοιχία ανήκει στη σιδηροδρομική μεταφορική υπηρεσία Κίνας-Ευρώπης των κινεζικών σιδηροδρόμων, ενώ ταξίδευε για περισσότερες από 10 ημέρες, καθώς είχε αναχωρήσει από την πόλη Τσενγκντού στα δυτικά της Κίνας.

Κάθε εβδομάδα δύο τέτοια τρένα που μεταφέρουν κινεζικά προϊόντα, κυρίως ηλεκτρονικές συσκευές και μηχανολογικά εξαρτήματα, φτάνουν στον εμπορικό σταθμό της πόλης Λοτζ, τον οποίο διαχειρίζεται η μεταφορική εταιρία Hatrans. Τα τρένα επιστρέφουν στην Κίνα μεταφέροντας ευρωπαϊκά προϊόντα.

“Όλο και περισσότερες πολωνικές εταιρίες, κυρίως από τον κλάδο των τροφίμων μας ζητούν να μεταφέρουμε τα προϊόντα τους στην Κίνα,” δηλώνει ο Κρζίσζτοφ Ζάνετσζκο, μηχανικός που εργάζεται στον εμπορικό σταθμό της πόλης. “Είναι ευχάριστο να συνεργάζεσαι με τους Κινέζους,” δηλώνει ο ίδιος, τονίζοντας ότι κάνει τη δουλειά αυτή για περισσότερα από τέσσερα χρόνια.

Η σιδηροδρομική σύνδεση της Κίνας με την Ευρώπη, άρχισε το 2011, ενώ την περίοδο αυτή η γραμμή απασχολεί περισσότερες από 20 εμπορικές αμαξοστοιχίες που πηγαινοέρχονται μεταξύ Κίνας και Ευρώπης, με τις περισσότερες από αυτές, να έχουν ως προορισμό την πόλη Λοτζ.

Παράλληλα με το παραπάνω αναφερόμενο εμπορικό δρομολόγιο, υπάρχει κι ακόμη μία κινεζική αμαξοστοιχία από την κινεζική πόλη Suzhou και τελικό προορισμό τη Βαρσοβία.


Exit mobile version