Αυτές είναι οι “παγίδες” στη νέα επιδότηση καυσίμων – Τα “ψιλά γράμματα” του Fuel Pass 2

Fuel Pass

Χρειάζεται τον… χρόνο της έως ότου να ανοίξει η πλατφόρμα για το «φουσκωμένο» Fuel Pass 2, καθώς αυτή υπολογίζεται πως θα είναι έτοιμη να υποδεχτεί τις αιτήσεις των οδηγών προς τα τέλη του επόμενου μήνα. Η επιδότηση καυσίμων μοιάζει «γενναία», αφού ρίχνει την τιμή της βενζίνης κάτω από τα 2 ευρώ, κυρίως όμως για όσους έχουν περιορισμένη κατανάλωση και ταυτόχρονα διαθέτουν και «έξυπνο» κινητό που υποστηρίζει την περιβόητη υπηρεσία NFC, δηλαδή τεχνολογία ανέπαφων συναλλαγών. 

Γράφει ο Βαγγέλης Δουράκης

Η τεχνολογία NFC και ο αριθμός των μελών της οικογένειας καθορίζουν από τη μια το ποσό που θα εισπράξει ο κάθε οδηγός και από την άλλη τον αριθμό των δικαιούχων.

Πώς εξασφαλίζει κάποιος τη μέγιστη επιδότηση

Έτσι, για να επωφεληθεί στο μέγιστο βαθμό κάποιος από τη νέα επιδότηση θα πρέπει αναγκαστικά να επιλέξει την άυλη κάρτα, αντί τα λεφτά στην τράπεζα. Και η διαφορά δεν είναι … αμελητέα: Με τη χρήση κινητού -εφόσον βεβαίως όπως προαναφέρθηκε έχει δυνατότητα για ανέπαφες πληρωμές NFC- ο κάθε οδηγός κερδίζει έως και 33% περισσότερο επίδομα.

Συγκεκριμένα,

Τα νέα εισοδηματικά όρια

Το εισοδηματικό όριο μπορεί να φτάνει και στα 45.000 ευρώ, αλλά αυτό αφορά μόνο στους πολύτεκνους.

Πλέον ένα ζευγάρι χωρίς παιδιά, δικαιούται επίδομα και με εισόδημα 33.000 ευρώ, αντί 30.000 που ίσχυε -και παραμένει για τον άγαμο.

Με ένα παιδί, το όριο για το ζευγάρι διευρύνεται στα 36.000 ευρώ, με 2 παιδιά στα 39.000, με τρία στα 42.000 και από τα 4 παιδιά και άνω φτάνει στο πλαφόν των 45.000 ευρώ.

Άρα η προσαύξηση είναι 3.000 ευρώ για κάθε παιδί.

Τα «ψιλά γράμματα»

Τι πρέπει να ξέρουν όμως οι πολίτες για να εισπράξουν την ενίσχυση;

Πώς διαμορφώνεται το κόστος μετά την ενίσχυση

Πόσο όμως «πέφτει» η τιμή του καυσίμου με τη χορήγηση του fuel pass;

Παραδείγματα με τιμές όπως αυτές διαμορφώθηκαν στις 16 του μηνός:

Πού κρύβονται «παγίδες»

Υπολογίζεται ότι από τα 3,5 εκατ. ιδιοκτήτες ΙΧ επιβατηγών, δικαιούχοι θα είναι τα 3,1 εκατ., εκ των οποίων τελικά θα το λάβουν 2,7 εκατ. ιδιοκτήτες. Δηλαδή περίπου 400.000 εκτιμάται (1 στους 9) θα χάσουν τελικά το επίδομα ή την έκτακτη προσαύξηση.

Για παράδειγμα:

Exit mobile version