Αιτήσεις- Power Pass: Τι πρέπει να κάνετε εάν λάβετε αυτά τα μηνύματα κατά την υποβολή αιτήσεων

ρεύμα

Υπάρχει αναλυτική εξήγηση των “χαρακτηριστικών”-μηνυμάτων που λαμβάνουν οι πολίτες κατά την διαδικασία υποβολής αίτησής τους στην πλατφόρμα για την αναδρομική επιδότηση ρεύματος από 18 ευρώ έως 600 ευρώ (Power Pass).

Aναλυτικά:

ΕΚΚΡΕΜΕΙ ΥΠΟΒΟΛΗ:

Ο πολίτης δεν έχει πατήσει στην επιλογή «υποβολή αίτησης».

ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ:

Έχει απορριφθεί η  αίτηση. Ωστόσο ο πολίτης μπορεί να υποβάλει εκ νέου αίτηση σε περίπτωση που δει στο πάνω μέρος της πλατφόρμας  περισσότερες πληροφορίες (όπως  αδυναμία διασταύρωσης του ΑΦΜ ως δικαιούχου/συνδικαιούχου στο δηλωθέν ΙΒΑΝ). .

ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ:

Σε διαδικασία ελέγχου βρίσκεται η αίτηση  που έχει υποβληθεί:

– αν ο ΑΦΜ είναι δικαιούχος / συνδικαιούχος στο δηλωθέν IBAN.

– αν ο αιτών/αιτούσα δεν έχει ξεπεράσει τη μία αίτηση για τον ίδιο και τον/την σύζυγο και δεν έχει ξεπεράσει τις τρεις για τα προστατευόμενα μέλη.

ΥΠΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ:

Σε αυτή την περίπτωση ο έλεγχος των αιτήσεων έχει  ολοκληρωθεί. Και  οι πολίτες θα  αναμένουν από 1ης Ιουλίου 2022 να γίνουν οι  σχετικές εκκαθαρίσεις, προκειμένου να δοθεί το ανάλογο ποσό της επιστροφής επιδότησης.

ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ:

Στην επιλεγμένη τράπεζα θα αποσταλεί το ποσό επιστροφής (για πληρωμή, μέσω ΔΙΑΣ) .

ΠΡΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ:

Η εντολή για το ποσό επιστροφής έχει αποσταλεί στην επιλεγμένη τράπεζα μέσω ΔΙΑΣ και αναμένεται από την τράπεζα να  γίνει η πληρωμή.

ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ:

Σημαίνει ότι έχει λάβει απάντηση ο πολίτης από το επιλεγμένο Χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα ότι εκτέλεσε επιτυχώς την πληρωμή. Ο/Η δικαιούχος μπορεί να ελέγξει το λογαριασμό του/της.

 

Exit mobile version