Μπλε τιμολόγια ρεύμα: Τα 3 «μυστικά» που πρέπει να γνωρίζετε για τη λήξη του συμβολαίου σας

ρεύμα

Υπάρχουν ορισμένα «μυστικά» που θα πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές για τη λήξη μιας σύμβασης ενός «μπλε τιμολογίου» ρεύματος διότι η απόφαση για ανανέωση ή αλλαγή παρόχου μπορεί να έχει ουσιαστικό αντίκτυπο στον λογαριασμό τους.

Αναλυτικά αυτά είναι τα εξής:

1)Η λήξη του συμβολαίου

Εάν το μπλε τιμολόγιο του ρεύματος στο οποίο έχει ενταχθεί ο καταναλωτής  η διάρκεια του φτάνει στο τέλος του τότε:

Σημείωση: Εάν το αρχικό πρόγραμμα εξακολουθεί να προσφέρεται στον καταναλωτή, τότε αυτός με τη σειρά του έχει τη δυνατότητα να ανανεώσει το συμβόλαιο του.

Ωστόσο,για να γίνει αυτό, ο πολίτης θα πρέπει να επικοινωνήσει πρώτα με την εταιρεία προκειμένου να ενημερωθεί για αλλαγές που ενδεχομένως υπάρξουν στους όρους ή στην τιμολόγηση.

2) Το νέο πρόγραμμα 

Ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει νέο πρόγραμμα για το ηλεκτρικό ρεύμα από τον ίδιο πάροχο σε περίπτωση που το τρέχον δεν προσφέρεται πλέον ή δεν τον συμφέρει. Κάποιες από τις επιλογές αυτές ενδεχομένως να αφορούν  τα τιμολόγια σταθερής ρεύματος ή κυμαινόμενης τιμής, με ή χωρίς πάγιο, προσφορές συνέπειας και άλλες παροχές.

Σε κάθε περίπτωση με τη λήξη του συμβολαίου, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να αλλάξει πάροχο χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση εάν δεν υφίσταται ρήτρα αποχώρησης.

Επίσης επισημαίνεται πως ο καταναλωτής μπορεί να χρησιμοποιήσει  την πλατφόρμα της ΡΑΑΕΥ,MyEnergy  για να συγκρίνει τα τιμολόγια και τους παρόχους. Η αλλαγή παρόχου μπορεί να μειώσει σημαντικά το κόστος του ρεύματος.

3) Τα κυμαινόμενα τιμολόγια

Εάν οι καταναλωτές δεν προβούν σε κάποια ενέργεια  μετά τη λήξη του συμβολαίου τους  τότε ενδέχεται να ενταχθούν με αυτόματο τρόπο στο κίτρινο τιμολόγιο χωρίς σύμβαση.

Υπενθυμίζεται πως οι πάροχοι δεν  συνηθίζουν να προσφέρουν εκπτώσεις ή  κάποιους ευνοϊκούς όρους στους καταναλωτές που θα ενταχθούν στα κυμαινόμενα τιμολόγια.

 

 

Exit mobile version