ΔΕΔΔΗΕ: Αποζημίωση έως 600 ευρώ για βλάβες σε συσκευές λόγω διακοπών ρεύματος-Βήμα βήμα η διαδικασία

Συγκεκριμένα βήματα θα πρέπει να ακολουθήσουν οι πολίτες για τη χορήγηση της αποζημίωσης έως 600 ευρώ για τις βλάβες που υπέστησαν στις οικιακές συσκευές τους λόγω διακοπών ρεύματος εν μέσω της κακοκαιρίας Ελπίς.
Αναλυτικά, οι ενδιαφερόμενοι:

-Aρχικά θα πρέπει να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/newccticket.html

-Εν συνεχεία θα πρέπει να πάνε στην επιλογή κατηγορία αιτήματος και επιλέξουν «αίτημα επικοινωνίας» και στην υποκατηγορία αιτήματος την επιλογή «αποζημιώσεις».



Αποζημίωση: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι πολίτες

Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, για την καταβολή της αποζημίωσης ο πολίτης θα πρέπει:

• να υποβάλει έγκαιρα (εντός 10 εργάσιμων ημερών από το συμβάν) την παραπάνω
αίτηση αποζημίωσης

• να θέσει στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ (για 2 εργάσιμες ημέρες), εφόσον του ζητηθεί,
τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την
επισκευή τους

• να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού
συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης
των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).

• να υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού
ποσού που του χορηγείται

• να γνωστοποιήσει στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του
χρηματικού ποσού της αποζημίωσής του


Διαβάστε περισσότερα για την αποζημίωση εδώ

Σκρέκας για τις οικιακές συσκευές που υπέστησαν ζημιές από τις διακοπές ρεύματος: Έχει ανοίξει ήδη η ηλεκτρονική πλατφόρμα

Νωρίτερα ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας , Κώστας Σκρέκας μίλησε για τις αποζημιώσεις οικιακών συσκευών που υπέστησαν ζημιές από τις διακοπές ρεύματος εν μέσω κακοκαιρίας Ελπίς.

Όπως είπε για τις οικιακές συσκευές που υπέστησαν ζημιές από τις διακοπές ρεύματος, έχει ανοίξει ήδη η ηλεκτρονική πλατφόρμα για να υποβάλουν τα στοιχεία τους οι δικαιούχοι και για να δηλώσουν τη ζημιά.

“Σε ό,τι αφορά τις συσκευές που έχουν καταστραφεί ήδη υπάρχει ηλεκτρονική πλατφόρμα και…. καλούμε τους ενδιαφερόμενους να υποβάλουν τα στοιχεία τους είτε να πάνε σε κάποιο κατάστημα του ΔΕΔΔΗΕ για να μπορέσουν να δηλώσουν τη ζημιά και να γίνει η αντικατάσταση της συσκευής”, τόνισε με έμφαση ο κ. Σκρέκας και πρόσθεσε ” αυτό θα το οργανώσουμε ακόμη καλύτερα το επόμενο διάστημα .Από εκεί και πέρα έχει ολοκληρωθεί η αποκατάσταση των ζημιών και θα δούμε πώς μπορούμε τελικά να στηρίξουμε αυτούς που έμειναν για μερικά 24ωρα χωρίς ηλεκτρική ενέργεια”.


Exit mobile version