ΟΑΕΔ: Νέο χρηστικό portal για την αναζήτηση εργασίας

Στη διευκόλυνση των ανέργων να βρουν
απασχόληση και των επιχειρήσεων να καλύψουν τις κενές θέσεις που έχουν,
αποβλέπει η νέα διαδικτυακή πύλη (portal) που ο ΟΑΕΔ έχει θέσει σε δοκιμαστική λειτουργία από τις
22 Απριλίου. Παράλληλα, ο Οργανισμός εγκαινιάζει και τη νέα υπηρεσία
τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (Call Center) μέσω του πενταψήφιου αριθμού 11320.




Στην πρώτη εβδομάδα δοκιμαστικής λειτουργίας
του, στο νέο portal του ΟΑΕΔ έγιναν 1.182.267
προβολές σελίδας από 169.039 χρήστες, εκ των οποίων το 41% συνδέθηκαν για περισσότερες
από μία φορά. Με βάση τις αξιολογήσεις από τους πρώτους επισκέπτες, που
απάντησαν στο πεδίο «Η γνώμη σας μετράει», το 78% δήλωσαν ικανοποιημένοι από
την πληρότητα των πληροφοριών στις οποίες είχαν πρόσβαση.



Κεντρική θέση στο Portal διατηρεί η μηχανή απλής ή σύνθετης (με επιλογή
περισσότερων κριτηρίων) αναζήτησης κενών θέσεων εργασίας, καθώς και η μηχανή
αναζήτησης βιογραφικών των αναζητούντων εργασία, από τις αντίστοιχες βάσεις
δεδομένων που τηρούνται στα μητρώα του Οργανισμού. Αυτές οι αλληλένδετες
αναζητήσεις ανταποκρίνονται πλήρως στο νέο σύστημα που προωθεί ο ΟΑΕΔ για την
αποτελεσματικότερη σύζευξη προσφοράς και ζήτησης εργασίας. Η ανάπτυξη του
συστήματος, συνδέεται με την προσπάθεια που κάνει ο ΟΑΕΔ για να αυξήσει τον
αριθμό των κενών θέσεων που δηλώνονται από τις επιχειρήσεις μέσω του Portal.



Σημαντική καινοτομία στο σχεδιασμό του νέου
Portal αποτελεί ο
προσανατολισμός του στον χρήστη, ανάλογα με την κατηγορία συναλλασσόμενου στην
οποία ανήκει (Άνεργος, Εργαζόμενος, Εκπαιδευόμενος/Καταρτιζόμενος, Άτομο που
ανήκει σε Ευπαθείς Κοινωνικές Ομάδες, Εργοδότης/Επιχείρηση, Πάροχος, Κλαδικός ή
Κοινωνικός Φορέας). Επιλέγοντας κατηγορία, εμφανίζεται σε κάθε συναλλασσόμενο
όλο το φάσμα των υπηρεσιών στις οποίες έχει δυνητικά πρόσβαση. Στη συνέχεια ο
συναλλασσόμενος μπορεί να προβεί στις επιλογές που ανταποκρίνονται στις
ιδιαίτερες ανάγκες του (Εγγραφή στα Μητρώα του ΟΑΕΔ, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες,
Προγράμματα Απασχόλησης, Συνεχιζόμενη Κατάρτιση, Επιδόματα/Παροχές, Κοινωνική
Πολιτική, Πρωτοβουλίες, Συνεργασίες ΟΑΕΔ, Δίκτυο EURES, Πληροφοριακό Σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ» κλπ).



Το Call Center επιδιώκει να
εξασφαλίσει την προσβασιμότητα και την άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση όλων των
πολιτών που συναλλάσσονται με τον Οργανισμό.



Η νέα υπηρεσία της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
του ΟΑΕΔ λειτουργεί από Δευτέρα έως και Παρασκευή, ώρες 08:30 έως 14:30, εκτός
εορτών και αργιών.


Exit mobile version