Σούπερ μάρκετ: Ποια μέτρα κατά της ακρίβειας εξετάζονται - enikonomia.gr

Σούπερ μάρκετ: Ποια μέτρα κατά της ακρίβειας εξετάζονται

μέτρα

Στο τραπέζι της ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης φαίνεται πως βρίσκεται το ενδεχόμενο να διατηρηθεί επ’ αόριστον η ρύθμιση η οποία προβλέπει πως εάν μία εταιρεία ανατιμήσει τα προϊόντα της τους τρεις επόμενους μήνες στα ράφια των σούπερ μάρκετ, τότε δεν θα μπορεί να χρησιμοποιήσει τις μειώσεις των τιμών στις οποίες ενδεχομένως προχωρήσει ως προσφορές.

Υπενθυμίζεται πως η εν λόγω ρύθμιση ισχύει έως τις 30 Οκτωβρίου. Επίσης επισημαίνεται πως το υπουργείο έχει στην κατοχή του μία λίστα με 1.000 προϊόντα άμεσης ανάγκης και γενικότερα διαβίωσης, των οποίων οι τιμές έχουν μειωθεί τους τελευταίους μήνες και την οποία αναμένεται να  αναδείξει επικοινωνιακά. Ο στόχος του υπουργείου είναι να ασκήσει πιέσεις  για την επικράτηση ενός κλίματος μειώσεων στα είδη των σούπερ μάρκετ.

Η συνάντηση του Θεοδωρικάκου με την διοίκηση της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος (ΕΣΕ)

Σύμφωνα με πληροφορίες ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος ζήτησε στις 26 Αυγούστου από την διοίκηση της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος (ΕΣΕ) να επαναληφθεί το αντίστοιχο περυσινό πρόγραμμα περί μείωσης τιμών στα προϊόντα.

Στο πρόγραμμα αυτό έχουν συμπεριληφθεί 66 προμηθευτικές εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων, οι οποίες διέθεσαν 705 προϊόντα σε μειωμένες τιμές από 5% ως και 15% για περίπου 4 μήνες. Πάντως οι επικεφαλής των αλυσίδων σούπερ μάρκετ αποδέχτηκαν το αίτημα του κ.Θεοδωρικάκου με την προϋπόθεση ότι αυτό θα πρέπει να υποβληθεί στη βιομηχανία, δηλαδή στους προμηθευτές τους και είπαν πως θα προσθέσουν ένα επιπλέον ποσοστό μείωσης  στις τιμές των προϊόντων όπως έπραξαν και το 2024. Μένει να φανεί εάν αυτό τελικά θα υλοποιηθεί.

Ο Κώδικας Δεοντολογίας για προσφορών

Μάλιστα ο Κώδικας Δεοντολογίας που αφορά σε θέματα προσφορών προϊόντων εφαρμόζεται από τον περασμένο Μάρτιο και διαμορφώνει ένα νέο περιβάλλον.

Επίσης επισημαίνεται πως  σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ  τη μεγαλύτερη μείωση στις τιμές των προϊόντων τον Αύγουστο είχαν:

Σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, οι μειώσεις αυτές οφείλονται στην ομαλοποίηση της αγοράς και στη μείωση των τιμών  παραγωγού σε ορισμένα προϊόντα.

 

 

 

Exit mobile version