Η startup που θέλει να ενισχύσει τη διαφορετικότητα στο NBA

Για τις περισσότερες εταιρείες το να έχουν για πελάτες
εταιρείες όπως το Facebook, η Goldman Sachs, η Airbnb και το Netflix θα ήταν
εξαιρετικά ικανοποιητικό. Για τον Πόρτερ Μπράσγουελ και τον Ράιαν Ουίλιαμς,
ιδρυτές της startup εταιρείας Jopwell, αυτό δεν ήταν αρκετό. Κυνήγησαν το κάτι
παραπάνω κι έτσι πλέον έχουν για πελάτη τους το NBA!


Η εταιρεία, που εδρεύει στη Νέα Υόρκη, διαθέτει μία
πλατφόρμα στην οποία υποψήφιοι υπάλληλοι που ανήκουν σε μειοψηφικές κοινωνικές
ομάδες έρχονται σε επαφή με εργοδότες σε ολόκληρη τη χώρα. Η συνεργασία με το NBA είναι
ένα πολύ μεγάλο βήμα για τη Jopwell, καθώς πλέον στο πελατολόγιό της περιλαμβάνονται
ομάδες όπως οι Γκόλντεν Στέιτ Γουόριορς, οι Μπόστον Σέλτικς και Λ.Α. Κλίπερς.


Οι νέοι πελάτες της εταιρείας θα πληρώσουν συνδρομή για την
πρόσβασή τους στην πλατφόρμα και μέσω αυτή θα μπορούν στη συνέχεια να
προσελκύσουν υποψήφιους για εργασία από μειοψηφικές κοινωνικές ομάδες.


«Είμαστε κάτι παραπάνω από ενθουσιασμένοι για τη συνεργασία μας
με το NBA», δηλώνει ο Πόρτερ
Μπράσγουελ και προσθέτει: «βλέπουμε πως η κοινότητά μας δυναμώνει. Από
οικονομική άποψη, είναι πιθανότερο να κερδίσει κανείς υψηλότερα εισοδήματα ως αθλητής».






Exit mobile version