Μία start-up λανσάρει μάρκες ουίσκι που ούτε ξέρατε πως υπάρχουν

Το ουίσκι είναι ένα από τα δημοφιλέστερα ανά τον κόσμο ποτά,
αλλά και ένα από τα ποτά που χρειάζονται μία χρονοβόρα διαδικασία παραγωγής. Δεδομένης της υπομονής που χρειάζεται να
επιδείξουν οι παραγωγοί για την ωρίμανσή του, το απόθεμα ενός αποστακτηρίου
μπορεί εύκολα να γίνει δυσκίνητο.


Όταν η δημοτικότητα της βότκας εκτοξεύτηκε στα τέλη της δεκαετίας
του 1980, πολλοί ιδιοκτήτες αποστακτηρίων ουίσκι αναγκάστηκαν να πουλήσουν το
πλεονάζον εμπόρευμα σε ιδιώτες. Επρόκειτο κυρίως για βαρέλια που δεν ταίριαζαν
εύκολα στις δημοφιλέστερες ποικιλίες που παρήγαγαν τα αποστακτήρια. Έτσι,
έκαναν την εμφάνισή τους τα ανεξάρτητα αποστακτήρια.


Ένα τέτοιο αποστακτήριο, με την μονάδα συσκευασίας στο
Εδιμβούργο και εγκαταστάσεις σε όλη τη Σκωτία, κάνει πράξει μία απίθανη ιδέα:
τον συνδυασμό της αγάπης για το ουίσκι με τη λατρεία για τα κόμικ. Η TBWC (That Boutique-y Whisky Company) είναι μία start-up που ξεκίνησε
το 2012 να παράγει μοναδικά βαρέλεια ουίσκι 50 ετών, τα οποία πουλούσε για
λιγότερα από 200 δολάρια.


Η απήχηση του
εγχειρήματος ήταν τέτοια που μόνο για το 2016 η εταιρεία παρήγαγε εκατό
παρτίδες περιορισμένης κυκλοφορίας, ενώ τον Φεβρουάριο λάνσαρε 23 νέες μάρκες
ουίσκι, οι περισσότερες από τις οποίες περιλαμβάνουν διψήφιο αριθμό παραγόμενων
μπουκαλιών.

Exit mobile version