Facebook και Snapchat «σφάζονται» για την κάμερα των smartphone

Ο αγώνας για τον έλεγχο της αγοράς της κάμερας των smartphone γίνεται
κάθε μέρα όλο και πιο σκληρός ανάμεσα στις πλατφόρμες μηνυμάτων όπως το Facebook, το Instagram και
το Snapchat. Οι
γίγαντες της τεχνολογίας διαπιστώνουν πως η εικόνα και το βίντεο αντικαθιστούν
το κείμενο ως βασικό μέσο επικοινωνίας και μάχονται για το ποιος θα το
εκμεταλλευτεί.


Πιο δυναμικά στη μάχη έχουν πέσει το Facebook και το Snapchat.
Παρά το γεγονός πως μέχρι το 2015 το Snapchat δεν είχε αντίπαλο σε αυτή την
κατηγορία, μέχρι το τέλος του Μαρτίου του 2017 το Facebook είχε καταφέρει να εντάξει
στοιχεία τεχνολογίας που χρησιμοποιεί το Snapchat στις κοινωνικές του εφαρμογές,
διευρύνοντας διαρκώς το μερίδιο αγοράς που κατέχει.


Άλλωστε, το τεράστιο παγκόσμιο κοινό που διαθέτει το Facebook του
δίνει το συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι οποιουδήποτε αντιπάλου.






Exit mobile version