Αλλάζουν “πρόσωπο” τα ΚΕΠ – Τα οφέλη για τους πολίτες

ΚΕΠ

ΚΕΠ

Αλλάζουν “πρόσωπο” τα ΚΕΠ. Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, υλοποιείται το έργο «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ» που αφορά στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών ολόκληρης  της χώρας.

Πρόκειται  για το έργο που έχει ενταχθεί στο Σχέδιο «Ελλάδα 2.0» και το οποίο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Με τον τρόπο αυτό, τα ΚΕΠ θα προσφέρουν ακόμη περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες όχι μόνο προς τους πολίτες, αλλά και προς τις επιχειρήσεις, υποστηρίζοντας έμπρακτα την ανάπτυξη της χώρας.

Ο εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ

Συγκεκριμένα, πρόσφατα ολοκληρώθηκε το πρώτο στάδιο του έργου με την υποβολή σύμφωνης γνώμης των Οικονομικών Επιτροπών των δήμων προκειμένου να ενταχθούν στο έργο «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ». Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την πλήρη ανακαίνιση των ΚΕΠ βάσει συγκεκριμένων προδιαγραφών αλλά και την αναβάθμιση – αντικατάσταση του υλικοτεχνικού του εξοπλισμού. Ειδικότερα, οι δήμοι θα λάβουν χρηματοδότηση για τις εξής ενέργειες:

Η δράση

Η δράση σχεδιάστηκε και υλοποιείται με τη συνεργασία του Υπουργού Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη και του Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Θοδωρή Λιβάνιου με τον Πρόεδρο της ΚΕΔΕ και Δήμαρχο Τρικκαίων Δημήτρη Παπαστεργίου. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου είναι 43.423.335,04 € εκ των οποίων άμεσα το 30% θα καταβληθεί στους δικαιούχους δήμους ως προκαταβολή και το υπόλοιπο ποσό ανάλογα με την πρόοδο των εργασιών.

Από τον Ιούλιο του 2019 τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών διευρύνουν και αναβαθμίζουν διαρκώς τη λειτουργία τους, με στόχο να εξελιχθούν στο μοναδικό σημείο φυσικής επαφής του πολίτη με το Δημόσιο, δηλαδή ο πολίτης να μπορεί να ολοκληρώνει τις συναλλαγές του με όλους τους δημόσιους φορείς μέσω των ΚΕΠ. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα ΚΕΠ σήμερα μπορούν να διεκπεραιώσουν 1.057 διαδικασίες της Δημόσιας Διοίκησης. Επιπλέον, χάρη στην ψηφιακή αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό τους, παρέχουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης τόσο με φυσική παρουσία, όσο και με βιντεοκλήση, ενώ επιπλέον λαμβάνουν και ψηφιακές αιτήσεις μέσω του gov.gr.

 

 

Exit mobile version