Αντιδρούν εκπαιδευτές και εξεταστές στο νομοσχέδιο για τα διπλώματα οδήγησης- Στον αέρα 90.000 υποψήφιοι οδηγοί

Την αντίδραση των εκπαιδευτών οδήγησης καθώς και των εξεταστών προκαλεί το νομοσχέδιο για τα διπλώματα οδήγησης που κατατέθηκε με πολλούς μήνες καθυστέρησης, το βράδυ της Τρίτης στη Βουλή.

«Το νομοσχέδιο αυτό είναι μία ταφόπλακα για τον κλάδο του εκπαιδευτή και του εξεταστή. Μας βγάζει έξω από το αυτοκίνητο. Δεν μπορεί να υπάρχει η πρώτη φάση των εξετάσεων στον αστικό ιστό και να μην υπάρχει μέσα ο εκπαιδευτής. Ο εξεταστής δεν είναι σε θέση να μπορεί να παρέμβει με τα πετάλια και να μπορεί να σταματήσει το οποιοδήποτε τροχαίο ατύχημα. Θα θρηνήσουμε κόσμο στο δρόμο», δήλωσε στον Realfm 97,8 και την εκπομπή του Μάνου Νιφλή ο πρόεδρος της πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Οδήγησης Διαμαντής Ηλιάδης.


Ο κ. Ηλιάδης επισήμανε ότι «πάνω από 70.000 κόσμου βρίσκονται στην αναμονή για τα αρχικά διπλώματα και τα επαγγελματικά και πάνω από 20.000 είναι για την κατηγορία 74+».

Παράλληλα, ο πρόεδρος της πανελλήνιας ομοσπονδίας εκπαιδευτών οδήγησης τόνισε ότι «έχουμε ταλαιπωρηθεί όλοι, είναι καθαρά ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας, κακώς δεν πληρώνει αυτούς τους ανθρώπους για να υπάρξει ομαλοποίηση και να γίνονται εξετάσεις και μπαίνει ένα νομοσχέδιο το οποίο έχει πολλά προβλήματα και τώρα καλούμαστε να λύσουμε άλλα ζητήματα πολύ πιο σοβαρά από την αποχή που είχαμε μέχρι τώρα».

Από την πλευρά της, η πρόεδρος Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδος, Βέτα Πανουτσάκου εκτίμησε ότι «είναι απαράδεκτο αυτό το σχέδιο Νόμου, έχει τεράστια προβλήματα, δεν λαμβάνεται υπόψιν η ασφάλεια του εξεταστή».

Αναφερόμενη στην αποχή των εξεταστών, η κ. Πανουτσάκου υποστήριξε ότι «δίκιο έχουν και οι εκπαιδευτές, δίκιο έχουν και οι πολίτες που περιμένουν να δώσουν εξετάσεις. Όλοι μας, έχουμε αντιμετωπιστεί όλο αυτόν τον καιρό με μία τεράστια απαξίωση. Από τον Οκτώβριο και μετά βρεθήκαμε σε μία κατάσταση όπου οι συνάδελφοι δούλευαν πέντε μήνες απλήρωτοι και περιμέναμε να έρθει μία ρύθμιση».

«Από το 2016 και μετά, με μία νομοθετική ρύθμιση, δίνεται συνέχεια μεταβατικός χρόνος προκειμένου να αλλάξει το σύστημα και να λυθούν κάποια ζητήματα. Λέγαμε ότι αυτό το σύστημα θέλει αλλαγή, είναι διάτρητο και ότι δεν θέλουμε να στοχοποιούνται όλοι οι συνάδελφοι και όλοι οι εκπαιδευτές ούτε να καίγονται τα χλωρά με τα ξερά. Θέλουμε να θωρακιστεί το σύστημα, να υπηρετεί την οδική ασφάλεια», πρόσθεσε.

Ακούστε το ηχητικό:


Δεν υπάρχει υποστήριξη HTML5https://media.enikonomia.gr/data/podcasts/207158_5de552c794-a8a3e0f322c3a718.mp3

Πηγή: enikos.gr

Exit mobile version