Αττικό Μετρό: Έως τις 10 Δεκεμβρίου οι προσφορές για το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή

Μέχρι τη Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2018, μπορούν να υποβάλουν τις τεχνικές και οικονομικές προσφορές οι υποψήφιοι ανάδοχοι για την κατασκευή του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 του μετρό Αθήνας, Αλσος Βεΐκου – Γουδή.

Στο τελικό στάδιο του διαγωνισμού της Αττικό Μετρό πέρασαν τρεις κοινοπραξίες:

– TΕΡΝΑ ΑΕ- VINCI-SIEMENS AG “TVS”,

– J+P ΑΒΑΞ ΑΕ- GHELLA SpA ALSTOM TRANSPORT S.A. και

– ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ ANSALDO STP S.p.A HITACHI RAIL ITALY SPA.

Ο προϋπολογισμός δημοπράτησης ανέρχεται σε 1,510 δισ. ευρώ και η προβλεπόμενη διάρκεια υλοποίησης του έργου ανέρχεται σε 8 χρόνια.

Όπως αναφέρει η διοίκηση της Αττικό Μετρό σε ανακοίνωση της, η παραπάνω εξέλιξη αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στην πορεία υλοποίησης του μεγαλύτερου έργου υποδομής, το οποίο θα συμβάλει καταλυτικά στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών της Αττικής.

Το Α’ Τμήμα της Γραμμής 4 «Άλσος Βεΐκου – Γουδή», το οποίο προγραμματίζεται να υλοποιηθεί με την παρούσα δημοπράτηση, έχει σχεδιαστεί με σκοπό την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών της Αθήνας με την κατασκευή τεσσάρων νέων σταθμών (Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός).

Ταυτόχρονα θα συμβάλει στην αποσυμφόρηση υφιστάμενων κεντρικών σταθμών Μετρό από τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση του επιβατικού κοινού, στην εξυπηρέτηση πολλών σημαντικών κτιρίων και εγκαταστάσεων, όπως Νοσοκομεία, Εκπαιδευτικά Ιδρύματα κ.λπ. καθώς και στην αύξηση της δικτύωσης των υφιστάμενων Γραμμών Μετρό με δύο σταθμούς ανταπόκρισης (Πανεπιστήμιο/Ακαδημία, Ευαγγελισμός).

Η χάραξή του εκτείνεται από την περιοχή του Άλσους Βεΐκου στο Γαλάτσι μέχρι το Γουδή και το Φρέαρ TBM Κατεχάκη και υπάγεται στα διοικητικά όρια των Δήμων Αθήνας, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου. Έχει μήκος περίπου 12,8 χλμ. και περιλαμβάνει 15 νέους υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή, καθώς και εννέα ενδιάμεσα ή/και τερματικά φρέατα.

Προβλέπεται σήραγγα υπόγειας διάνοιξης διατομής διπλής τροχιάς, που θα διανοιχτεί με τουλάχιστον δύο μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων ολομέτωπης κοπής (ΤΒΜ) μήκους περί τα 12 χλμ.

Exit mobile version