Δήμος Αθηναίων: Ψηφιοποιήθηκαν πλήρως οι υπηρεσίες για τους πολίτες-Δείτε ποιες

ακίνητα

Ψηφιοποιήθηκαν πλήρως οι υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων για χιλιάδες δημότες και επαγγελματίες της πόλης.

Παράλληλα επισημαίνεται πως συνολικά  207 υπηρεσίες βρίσκονται στη διάθεση όλων των Αθηναίων, μετά την προσθήκη των τελευταίων 56 (Οκτώβριος – Δεκέμβριος 2022), στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων https://eservices.cityofathens.gr. Μερικές από αυτές τις υπηρεσίες είναι το άνοιγμα οικογενειακής μερίδας, η αναζήτηση σχεδίων πολεοδομικών αδειών, η έκδοση βεβαίωσης περί μη οφειλής ΤΑΠ, η ρύθμιση οφειλών, η έκδοση παράβολου, η έκδοση άδειας πολιτικού γάμου κ.ά..

Περισσότερες από 260.000 αιτήσεις μέχρι σήμερα

Καθημερινά, σύμφωνα με τα στοιχεία της Δ.Α.Ε.Μ., πάνω από 400 αιτήσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας. Σε διάστημα μικρότερο των 3 ετών, στην πλατφόρμα, έχουν εγγραφεί περισσότεροι από 194.000 πολίτες και επιχειρήσεις, ενώ παράλληλα έχουν εξυπηρετηθεί ηλεκτρονικά πάνω από 260.000 αιτήσεις, αναβαθμίζοντας ουσιαστικά και αποτελεσματικά τη σχέση του πολίτη με τις υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων.

Ποιες είναι οι τελευταίες 56 υπηρεσίες που προστέθηκαν

Μετά την ψηφιοποίηση και των τελευταίων 56 υπηρεσιών, στο τέλος του 2022, οι δημότες και οι επαγγελματίες που ανήκουν στον Δήμο Αθηναίων, έχουν πλέον τη δυνατότητα να καταθέσουν ηλεκτρονικά αιτήσεις που αφορούν:

Σημειώνεται ότι η είσοδος στην πλατφόρμα γίνεται με χρήση των κωδικών taxisnet για την ταυτοποίηση του χρήστη. Με λίγα «κλικ» στον υπολογιστή ή στο κινητό τους τηλέφωνο, οι ενδιαφερόμενοι έχουν την δυνατότητα να υποβάλουν την αίτηση που επιθυμούν, να «ανεβάσουν» τα απαραίτητα δικαιολογητικά και να ενημερωθούν ηλεκτρονικά μέσω της ψηφιακής τους θυρίδας για την επεξεργασία του αιτήματος και την ολοκλήρωση της διαδικασίας από την αρμόδια διεύθυνση του δήμου. Μάλιστα, μπορούν να παραλάβουν το πιστοποιητικό ή το έγγραφο που έχουν αιτηθεί, χωρίς να χρειαστεί να προσέλθουν σε καμία φάση της διαδικασίας στις δημοτικές υπηρεσίες.

Επίσης επισημαίνεται πως η πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων (https://eservices.cityofathens.gr) που αναπτύχθηκε και αναβαθμίζεται από τη Δ.Α.Ε.Μ., έχει δώσει λύση στην καθημερινή εξυπηρέτηση των πολιτών, επαγγελματιών και όσων ζητούν πιστοποιητικά, βεβαιώσεις και άλλες υπηρεσίες, από όπου κι αν βρίσκονται, χωρίς γραφειοκρατία και ταλαιπωρία, χωρίς αναμονή σε ουρές και με τη δυνατότητα υποβολής των αιτήσεων και των απαιτούμενων δικαιολογητικών ηλεκτρονικά, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, 365 μέρες τον χρόνο.

Οι δηλώσεις 

Ο  Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, τόνισε: «Η Αθήνα πρωτοπορεί στην εθνική προσπάθεια για τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Σε λιγότερο από 3 χρόνια δημιουργήσαμε έναν δήμο υψηλής τεχνολογίας και μηδενικής γραφειοκρατίας, απαντώντας ουσιαστικά και άμεσα σε μία από τις μεγαλύτερες απαιτήσεις των δημοτών μας. Μέσω της ψηφιακής Αθήνας εξασφαλίζουμε πόρους, αποτελεσματικότητα, διαφάνεια, μειωμένο περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Κυρίως, όμως, προσφέρουμε τη δυνατότητα στους Αθηναίους να κερδίζουν πολύτιμο χρόνο στην καθημερινότητά τους. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τα στελέχη της Δ.Α.Ε.Μ. και τους υπαλλήλους του Δήμου Αθηναίων που όλο αυτό το διάστημα εργάστηκαν σκληρά για να “μεταφέρουν” τον δήμο στο σπίτι των Αθηναίων, μετατρέποντας τις 3 ώρες “ουρά” σε 3 απλά “κλικ” από το σπίτι. Η Αθήνα από σήμερα αλλάζει ταχύτητα: 100% ψηφιακά, 100% άμεση εξυπηρέτηση, 100% προτεραιότητα ο δημότης ».

«Η τεχνολογία αλλάζει τον δήμο και ο δήμος τις ζωές των Αθηναίων. Με στρατηγικό σχεδιασμό, τα τελευταία 3 χρόνια οικοδομούμε μια πόλη-πρότυπο που θέτει ως προτεραιότητα τον ίδιο τον δημότη και τη βελτίωση της καθημερινότητάς του. Με την ψηφιοποίηση του συνόλου των υπηρεσιών του Δήμου Αθηναίων, επιτυγχάνουμε στο ακέραιο τον στόχο μας, χτίζοντας καλύτερες σχέσεις με τους δημότες μας, και συμβάλλοντας -ταυτόχρονα- στην μεγαλύτερη απόδοση και παραγωγικότητα των στελεχών του δήμου μας»,  είπε από πλευράς  του, ο αντιδήμαρχος Ψηφιακής Μετάβασης και Παιδείας του Δήμου Αθηναίων, Νικόλαος Βαφειάδης.

 

Ο Πρόεδρος της ΔΑΕΜ Γιώργος Αποστολόπουλος, τόνισε: «Θέλουμε να κάνουμε τη ζωή των Αθηναίων ευκολότερη. Απαλλάσσοντας τους από τη γραφειοκρατία, τις χαμένες εργατοώρες στις ουρές για τη εξυπηρέτηση από τις υπηρεσίες του Δήμου, αυτό επιτυγχάνουμε. Το σημερινό αποτέλεσμα, είναι το άθροισμα, γνώσης, μεθοδικού σχεδιασμού και ομαδικής δουλειάς. Είμαστε χαρούμενοι γι΄ αυτό και προχωράμε. Ευχαριστώ όλα τα στελέχη της ΔΑΕΜ για την εξαιρετική συνεργασία μας».

 

 

 

Exit mobile version