e-ΕΦΚΑ: Αλλάζει ο τρόπος εξυπηρέτησης πολιτών

Από τη Δευτέρα, 31 Αυγούστου 2020, έχει εισαχθεί νέο σύστημα εξυπηρέτησης με ραντεβού στις μονάδες του e-ΕΦΚΑ, στο πλαίσιο της καλύτερης εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, συνταξιούχων και εργοδοτών και με σκοπό την αποφυγή πολύωρων αναμονών και συνωστισμού στον Φορεά.
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση του Φορέα, οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης
(gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της νέας υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv, να
εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην νέα ηλεκτρονική υπηρεσία. Με απλά βήματα
επιλέγουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να εξυπηρετηθούν και
κλείνουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού που επιθυμούν. Την ημέρα του
ραντεβού αρκεί να προσέλθουν λίγα μόνο λεπτά νωρίτερα και να εξυπηρετηθούν
άμεσα και με ασφάλεια.
Από τη δυνατότητα κλεισίματος ραντεβού εξαιρούνται οι
παρακάτω συναλλαγές, οι οποίες παρέχονται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά
στους πολίτες που σημαίνει ,ότι δε χρειάζεται επίσκεψη σε υποκατάστημα του
e-ΕΦΚΑ για τη διεκπεραίωσή τους
– Βεβαίωση Α.Μ.Κ.Α (www.amka.gr)
– Έλεγχος Ασφαλιστικής Ικανότητας (www.atlas.gov.gr)
-Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης
(https://apps.ika.gr/eInsuranceStatement/)
– Ευρωπαϊκή Κάρτα Ασφάλισης Ασθενείας
(https://apps.ika.gr/eEHIC)
– Βεβαίωσης Προϋπηρεσίας
(https://apps.ika.gr/eCertRegistered)
– Αίτημα για κύρια σύνταξη https://apps.efka.gov.gr/atlas/
– Πορεία αίτησης συνταξιοδότησης
htps://apps.ika.gr/ePensionApplicationProgress











Exit mobile version