ΕΦΚΑ: Πώς θα εξυπηρετούνται οι πολίτες – Τι αλλάζει

Ανακοίνωση για το ωράριο
εξυπηρέτησης των συναλλασσομένων εξέδωσε ο ΕΦΚΑ ενόψει της καλοκαιρινής περιόδου.
Συγκεκριμένα, ο Φορέας τονίζει πως, το ωράριο
εξυπηρέτησης των συναλλασσομένων από τις υπηρεσίες μας είναι 8 π.μ. με 2 μ.μ.
Για την εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών μας, από τη Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020
διαχωρίζεται το ωράριο εξυπηρέτησης του κοινού σε ωράριο με ραντεβού και ωράριο
με σειρά προτεραιότητας ως εξής:
α) Εξυπηρέτηση
κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού ή κατόπιν αποστολής μηνύματος ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου (email) : κάθε
Τρίτη και Πέμπτη από τις 8 π.μ με 10π.μ. Για τον καλύτερο προγραμματισμό η μέση
διάρκεια του ραντεβού υπολογίζεται στα 6 λεπτά ανά θέση εξυπηρέτησης.
β) Εξυπηρέτηση με
σειρά προτεραιότητας κατόπιν προσέλευσης χωρίς ραντεβού : Δευτέρα, Τετάρτη,
Παρασκευή 8π.μ με 2μμ, Τρίτη και Πέμπτη 10 π.μ με 2μμ
Σημειώνεται ότι
εφόσον τα αιτούμενα εβδομαδιαίως ραντεβού ξεπερνούν τα 24 ανά θέση
εξυπηρέτησης, μπορεί να δεσμεύεται έως ένα επιπλέον δίωρο κάθε Τετάρτη 8 π.μ με
10 π.μ για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων με ραντεβού. Αυτονόητο είναι
ότι σε περίπτωση που κατά τις ημέρες που εξυπηρετείται το κοινό με ραντεβού αν
ολοκληρωθούν τα προγραμματισμένα πριν από τις 10 π.μ θα ξεκινά νωρίτερα η
εξυπηρέτηση του κοινού με σειρά προτεραιότητας.







Exit mobile version