Ειδική Αγωγή: Αναρτήθηκαν τα ονόματα 1.040 διορισθέντων

Υπεγράφησαν οι πρώτοι μόνιμοι διορισμοί, μέσω ΑΣΕΠ, σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Το υπουργείο Παιδείας ανάρτησε τον πίνακα με τα ονόματα των 1.040 επιτυχόντων στον σχετικό διαγωνισμό.

Πρόκειται για μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) κλάδων Θεραπευτών Λόγου, Ψυχολόγων, Σχολικών Νοσηλευτών, Φυσιοθεραπευτών, Εργασιοθεραπευτών-Εργοθεραπευτών, Κοινωνικών Λειτουργών καθώς και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), που διορίζονται βάσει της σειράς κατάταξής τους στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες του ΑΣΕΠ καθώς και των δηλωθεισών προτιμήσεων τους στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Εκπαιδευτικού Προσωπικού.

Η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως ξεχωριστή τη σημερινή ημέρα, καθώς είναι η πρώτη φορά που γίνονται μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή.
Ο πίνακας με τα ονόματα των επιτυχόντων είναι ανηρτημένος στην ιστοσελίδα του υπουργείου Παιδείας,www.minedu.gov.gr







Τι δήλωσε η υπουργός Παιδείας

«Η σημερινή ημέρα είναι πραγματικά ξεχωριστή για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στη χώρα μας. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που γίνονται μόνιμοι, μέσω ΑΣΕΠ, διορισμοί στην Ειδική Αγωγή, τομέα που η Κυβέρνηση θεωρεί μείζονος σημασίας.

Στηρίζουμε έμπρακτα αυτό το κρίσιμο σκέλος της δημόσιας εκπαίδευσης, τα παιδιά, τις οικογένειες αλλά και το σχολείο και τους λειτουργούς του. Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε, με συνέπεια, ευθύνη και κοινωνική ευαισθησία, για ένα καλύτερο σχολείο για μια καλύτερη κοινωνία.

Παράλληλα, δρομολογούμε για πρώτη επίσης φορά, την σύνταξη αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών για την ειδική αγωγή και εκπαίδευση, σταθμισμένων στις ανάγκες των παιδιών, ενώ ταυτόχρονα, ο σχεδιασμός μας περιλαμβάνει την ίδρυση προστατευμένων εργαστηρίων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης που θα δίνουν διέξοδο στους αποφοίτους των Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

Στόχος μας, η εκπαίδευση για όλους χωρίς αποκλεισμούς, με ένα εκπαιδευτικό σύστημα που θα προσαρμοστεί σταδιακά στη λογική της ενταξιακής εκπαίδευσης για τους μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες».


Exit mobile version