Έρχεται τηλεφωνικό κέντρο για ολόκληρο το Δημόσιο – Πώς θα λειτουργεί

Δημόσιο

Έρχεται τηλεφωνικό κέντρο για ολόκληρο το Δημόσιο.

Όπως γνωστοποίησε σήμερα στον ραδιοφωνικό σταθμό στο ΣΚΑΪ ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης,«θα υπάρξει ένα τηλεφωνικό κέντρο για όλο το Δημόσιο, όλες τις διεργασίες και τις διαδικασίες του δημόσιου τομέα, θα καλεί ο πολίτης σε έναν αριθμό στον οποίο θα χρεώνεται η υπόθεσή του σε κάποιον υπάλληλο. Δημοπρατείται αυτό το έργο αυτή την στιγμή θα είναι έτοιμο πολύ σύντομα και θα αρχίσει να υλοποιείται στην δεύτερη τετραετία».

«Η  γενική σύλληψη είναι τρία πράγματα, το gov.gr η οποία πρέπει να είναι η βασική πύλη που θα αλληλεπιδρά ο πολίτης με το Δημόσιο για όλες σχεδόν τις υπηρεσίες του κράτους, το δεύτερο είναι τα ΚΕΠ να ολοκληρώσουν το ιδρυτικό τους όραμα, να είναι το μοναδικό γκισέ του Δημοσίου και τρίτον το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης που θα είναι και τηλεφωνικό και κάποιου τύπου ψηφιακό κέντρο μέσω του gov.gr, όπου θα μπορείς να έχεις με μια στοχευμένη υπηρεσία και επαφή απευθείας με το κράτος, να λες το πρόβλημά σου και μετά να διοχετεύεται από αυτήν όποια άλλη υπηρεσία με προσωπική χρέωση», διευκρίνισε.

Το ευρωπαϊκό wallet ταυτοτήτων

Mεταξύ άλλων είπε ότι σχεδιάζεται το ευρωπαϊκό wallet ταυτοτήτων. «Υπάρχει και ένα σχετικό  project σε επίπεδο Βρυξελλών, όταν αποκτηθεί στο επόμενο διάστημα και περάσουν οι σχετικές ευρωπαϊκές οδηγίες με μια εφαρμογή θα ταξιδεύουμε εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης», σημείωσε.

Επίσης αναφέρθηκε στις υπηρεσίες του gov.gr, το ΜΙΤΟΣ όπου καταγράφονται οι διαδικασίες του κράτους, ενώ επανέλαβε ότι υπάρχουν πολλές εκκρεμότητες, όπως η κτηματογράφηση, μια εκκρεμότητα δεκαετιών η οποία θα τελειώσει το επόμενο διάστημα». Τόνισε ότι το Ταμείο Ανάκαμψης βοήθησε ώστε να δημοπρατηθούν πολλά έργα ψηφιοποίησης και υπογράμμισε ότι στο τέλος της επόμενης τετραετίας η Ελλάδα θα είναι ένα διαφορετικό κράτος.

Exit mobile version