gov.gr wallet: Πώς θα κάνετε τις συναλλαγές σας με τράπεζες και εταιρείες τηλεφωνίας από σήμερα

κινητά

κινητά

Από σήμερα, Τρίτη 1η Νοεμβρίου μπορούν οι πολίτες να χρησιμοποιούν το gov.gr wallet  για τις συναλλαγές τους με τα πιστωτικά ιδρύματα και τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς αλλά και με τους παρόχους σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, όπως ενημερώνει με ανακοίνωσή του το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Η επαλήθευση γνησιότητας κάθε ψηφιακού αντιγράφου είναι ακριβώς η ίδια που ισχύει από τον Ιούλιο για όλες τις υπόλοιπες συναλλαγές και γίνεται με τον κωδικό QR του ψηφιακού αντιγράφου. Αναλυτικά:

Επιπλέον, για όσες συναλλαγές με τις τράπεζες και τις εταιρείες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας μέχρι σήμερα ήταν αναγκαία η τήρηση φωτοαντιγράφου δελτίου αστυνομικής ταυτότητας, καθιερώνεται πλέον η δυνατότητα έκδοσης ψηφιακού εγγράφου που θα περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Η δημιουργία του εγγράφου θα γίνεται με την έγκριση του πολίτη μέσω του Gov.gr Wallet, με την ακόλουθη διαδικασία:

Αφού ταυτοποιήσει τον πολίτη μέσω της εφαρμογής Gov.gr Wallet, ο υπάλληλος της τράπεζας ή της εταιρείας κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας εισάγει στο ειδικά διαμορφωμένο σύστημα του φορέα τον αριθμό του δελτίου ταυτότητας του φυσικού προσώπου και θα ζητά την έκδοση του εγγράφου.

Περισσότερα από 1,5 εκατ. ψηφιακά αντίγραφα ταυτότητας και διπλωμάτων οδήγησης

Υπενθυμίζεται ότι το Gov.gr Wallet τέθηκε σε λειτουργία στα τέλη Ιουλίου, δίνοντας τη δυνατότητα δημιουργίας, αποθήκευσης και ελέγχου γνησιότητας των ψηφιακών αντιγράφων της αστυνομικής ταυτότητας και του διπλώματος οδήγησης στο κινητό μας τηλέφωνο. Μέχρι στιγμής έχουν δημιουργηθεί και αποθηκευτεί σε κινητά τηλέφωνα περισσότερα από 1.500.000 ψηφιακά αντίγραφα ταυτότητας και διπλωμάτων οδήγησης. Τα ψηφιακά αντίγραφα έχουν ακριβώς την ίδια ισχύ με τα έγχαρτα πιστοποιητικά εντός της χώρας, με μόνη εξαίρεση τα διεθνή ταξίδια.

Η εφαρμογή σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από το Εθνικό Δίκτυο Υποδομών Τεχνολογίας και Έρευνας – ΕΔΥΤΕ Α.Ε. (GRNET), εποπτευόμενο φορέα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Η άντληση όλων των απαραίτητων στοιχείων πραγματοποιείται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.

Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις βρίσκονται στην εφαρμογή και στο wallet.Gov.gr. Επιπλέον, οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν αιτήματα εξυπηρέτησης και υποστήριξης στο wallet.Gov.gr/support.

 

 

Exit mobile version