ΙΕΛΚΑ: Σχεδόν 30% το όφελος του καταναλωτή από προσφορές στα σουπερμάρκετ

Σχεδόν 30% επί της αξίας των αγορών του μπορεί να
εξοικονομήσει ο καταναλωτής εάν εκμεταλλευτεί τις προσφορές και τις εκπτώσεις των προϊόντων που παρέχουν
οι μεγάλες αλυσίδες λιανεμπορίου ενόψει των Χριστουγέννων 2016, σύμφωνα
με την έκθεση του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών
(ΙΕΛΚΑ).


Παράλληλα, η έρευνα αυτή διεξήχθη τον Δεκέμβριο του 2016,
ενώ τα αποτελέσματα της βασίστηκαν στις τιμές
των προϊόντων των μεγάλων αλυσίδων
λιανεμπορίου στην Ελλάδα.


Η έρευνα αφορά 21 τυπικές κατηγορίες προϊόντων που
περιλαμβάνονται στο Χριστουγεννιάτικο τραπέζι (π.χ. κουραμπιέδες, μελομακάρονα,
βασιλόπιτα, γαλοπούλα, αρνί, κάστανα, αυγά, πατάτες, κ.α.).


Ειδικότερα, τα
αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι:


Βρέθηκε τουλάχιστον
μια ( προσφορά/έκπτωση/προωθητική ενέργεια) σε 20 από τις 21 κατηγορίες που
εξετάζονται σε κάποιες από τις αλυσίδες
σουπερμάρκετ.


Αυτή η τάση είναι και
αποτέλεσμα της αύξησης της έντασης του ανταγωνισμού ανάμεσα στις επιχειρήσεις
του κλάδου και στην προσαρμογή των επιχειρήσεων (προμηθευτές και λιανέμποροι)
στην ανάγκη των καταναλωτών για μειωμένες τιμές.


Συνολικά εκτιμάται
ότι τα φετινά Χριστούγεννα σχεδόν 1 στα 2 προϊόντα που θα αγοραστεί θα
σχετίζεται με κάποια προωθητική ενέργεια.


Exit mobile version