Ικανοποίηση για το call center της Εφορίας

Υψηλό βαθμό
ικανοποίησης δηλώνουν οι φορολογούμενοι που χρησιμοποίησαν το τηλεφωνικό κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων. Πρόκειται για το τηλεφωνικό αριθμό 213-1621000, ο οποίος λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες κατά τις ώρες
7:30 -17:00.


Σε αυτόν τον
αριθμό οι φορολογούμενοι και οι
επαγγελματίες μπορούν να ζητήσουν
διευκρινίσεις και πληροφορίες για
φορολογικά ζητήματα και διαδικασίες.
Ειδικότερα, η έρευνα έγινε
τηλεφωνικά μετά το πέρας της συνομιλίας που είχαν οι φορολογούμενοι με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων. Το μεγαλύτερο ποσοστό
των συναλλασσόμενων με το ΚΕΔ (δήλωσαν
ικανοποιημένοι ή πολύ
ικανοποιημένοι ) με την επάρκεια της απάντησης
που έλαβαν (80,32%) με την επίλυση του
προβλήματος τους (79,63%) και με τη συμπεριφορά του εκπροσώπου που τους
εξυπηρέτησε ( 89,57%)


Η ΑΑΔΕσημειώνει ότι η ικανοποίηση των
συναλλασσόμενων από τις υπηρεσίες που λαμβάνουν από το τηλεφωνικό κέντρο του ΚΕΦ
κυμαίνεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Αυτό συμβαίνει γιατί οι πολίτες που προσέρχονται στην υπηρεσία
με χαμηλές προσδοκίες , λόγω
προηγουμένων εμπειριών, αρνητικής
προβολής από τα μέσα μέσα ενημέρωσης κλπ αντιμετωπίζουν μια οργανωμένη δομή
που έχει στον πυρήνα της την κουλτούρα
εξυπηρέτησης και λειτουργεί επαγγελματικά
και βάσει διαδικασιών.






Πηγή Πληροφοριών: Εφημερίδα ” Έθνος”

Exit mobile version