Κεφαλογιάννης στον Realfm 97,8: Αποτρέψαμε αυξήσεις των τελών κυκλοφορίας έως και 200% για φέτος – Τι εξετάζουμε για το 2020

“Αποτρέψαμε για φέτος μια αύξηση των τελών κυκλοφορίας που σε ορισμένες περιπτώσεις θα έφτανε και το 200%” τόνισε ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης.

Μιλώντας στον Realfm 97,8 και την εκπομπή των Γιώργου Χουδαλάκη και Νίκου Ρογκάκου είπε σχετικά με τα τέλη κυκλοφορίας τα εξής:


“Για φέτος υπήρχε μια συντονισμένη προσπάθεια των υπουργείων Οικονομικών και Μεταφορών ώστε να μπορέσουμε να αποφύγουμε τις αυξήσεις που θα προέκυπταν από τη σύνδεση των τελών κυκλοφορίας με τους ρύπους -σύμφωνα με την ευρωπαϊκή Οδηγία που υπάρχει- άρα τουλάχιστον για το 2019 (για τα τέλη του 2020) αυτό έχει αποφευχθεί και θα επεξεργαστούμε ένα σχέδιο για την επόμενη χρονιά προκειμένου οι όποιες αλλαγές να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο οδυνηρές για τους καταναλωτές. Αποτρέψαμε για φέτος μια αύξηση των τελών που σε ορισμένες περιπτώσεις θα έφτανε και το 200%, σε κάθε περίπτωση όμως για του χρόνου πρέπει να επεξεργαστούμε ένα σχέδιο και έχουμε τους μήνες μπροστά μας για να το δούμε”.

Ο κ. Κεφαλογιάννης ανέφερε επίσης ότι “στην Ελλάδα υπάρχει ένας γερασμένος στόλος, ρυπογόνος και ενδεχομένως επικίνδυνος, μην ξεχνάτε ότι το 40% των οχημάτων δεν περνούν ΚΤΕΟ” και πρόσθεσε ότι “επεξεργαζόμαστε ένα σχέδιο για να δοθούν κίνητρα για την ανανέωση του στόλου. Όλες οι προτάσεις αυτή τη στιγμή είναι πάνω στο τραπέζι και εκείνες των κινήτρων και αντικινήτρων συζητούνται με τους αρμόδιους φορείς”.

Για το τελικό ποσό από τα τέλη κυκλοφορίας αν θα είναι είναι μεγαλύτερο ή μικρότερο, όπως είπε ο ίδιος, αυτό θα εξαρτηθεί και από τον αριθμό των οχημάτων. “Αν δηλωθούν περισσότερα αυτοκίνητα θα είναι μεγαλύτερος ο αριθμός, αν δηλωθούν λιγότερα θα είναι λιγότερος, το επίπεδο όμως, των τελών θα είναι το ίδιο”.

Σχετικά με τις αλλαγές στις λεωφορειακές γραμμές ο υφυπουργός δήλωσε ότι “ο ΟΑΣΑ αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε μια διαδικασία αναδιάρθρωσης των δρομολογίων γιατί εμείς θέλουμε να αντιμετωπίσουμε την έλλειψη λεωφορείων που υπάρχει στον μητροπολιτικό χώρο της Αθήνας. Σε κάθε περίπτωση δεν είναι ο τελικός σχεδιασμός και κάποια προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν, μπορούν να επιλυθούν στη συνέχεια”.

Ακούστε το ηχητικό:


Δεν υπάρχει υποστήριξη HTML5https://media.enikonomia.gr/data/podcasts/223847_6a148152d3-915c0a94a5a877c9.mp3

Exit mobile version