Ο υπάλληλος που… γλίτωσε τον ΟΑΕΔ από 903.913 ευρώ

Την αξιοποίηση νέων εφαρµογών και υπηρεσιών προς τους πολίτες και ταυτόχρονα τη
σηµαντική µείωση του κόστους των τηλεπικοινωνιακών δαπανών του ΟΑΕΔ κατά 76
% (σε απόλυτες τιµές µείωση δαπανών κατά 903.913,68 ευρώ ετησίως ή 75.326,14 ευρώ
µηνιαίως) επέτρεψε η υλοποίηση δυο µελετών για την ποιοτική αναβάθµιση της δικτυακής
πρόσβασης από και προς τις Υπηρεσίες του Οργανισµού. 

Οι δυο µελέτες υποβλήθηκαν ως
προτάσεις προς την κεντρική ∆ιοίκηση του ΟΑΕ∆ από τον υπάλληλο της Περιφερειακής
∆ιεύθυνσης Πελοποννήσου Βώρο Άγγελο (Μηχανικό Η/Υ & Πληροφορικής), τον
Μάρτιο του 2016.


Οι δυο μελέτες υποβλήθηκαν ως προτάσεις τον Μάρτιο του 2016 από τον υπάλληλο της
Περιφερειακής Διεύθυνσης Πελοποννήσου ,Βώρο Άγγελο (Μηχανικό Η/Υ & Πληροφορικής) προς την κεντρική Διοίκηση του ΟΑΕΔ.


Και οι δύο Μελέτες-Προτάσεις, από το στάδιο της αρχικής
ιδέας και τον αναλυτικό σχεδιασμό μέχρι την υλοποίηση στο πανελλήνιο δίκτυο
Υπηρεσιών ΟΑΕΔ, έγιναν με ίδια μέσα του Οργανισμού (υπάλληλοι Γραφείων
Πληροφορικής Περ/κων Δ/νσεων ΟΑΕΔ και Δ/νσης Μηχανογράφησης Διοίκησης ΟΑΕΔ).

Επιπλέον, ο ΟΑΕΔ συμμετέχει με την πρωτοβουλία του κ. Βώρου
στον διαγωνισμό που διεξάγει το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Δημόσιας Διοίκησης
(European Institute of Public Administration – EIPA) με θέμα τις πιο
καινοτόμες, αποτελεσματικές και αποδοτικές δράσεις/έργα υπηρεσιών του δημόσιου
τομέα για το 2017, αναφέρεται στην ανακοίνωση.


Exit mobile version