Πρεμιέρα για το νέο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ- Τα οφέλη

Σήμερα, Πέμπτη 29 Ιουλίου αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών για τα ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων 1555 προκειμένου να μπει ένα τέλος τόσο στα “σπασμένα” αλλά και στα κατεβασμένα τηλέφωνα, όπως έχει προαναγγείλει πρόσφατα ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης.
Το τηλεφωνικό κέντρο έχει σκοπό να προσφέρει άμεση, έγκυρη και φιλική εξυπηρέτηση στους πολίτες. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να καλούν χωρίς χρέωση, 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, με ελάχιστο χρόνο αναμονής.
Σημειώνεται ότι σε πρώτη φάση το τηλεφωνικό κέντρο δεν θα καλύπτει το σύνολο των αναγκών των πολιτών ωστόσο ο στόχος είναι το τηλεφωνικό κέντρο να δίνει μέχρι τον Σεπτέμβρη απαντήσεις σε οτιδήποτε αφορά τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ προς τους ασφαλισμένους.

Η δήλωση Χατζηδάκη
Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης είχε πει πρόσφατα στο “Πρώτο Πρόγραμμα” για το νέο τηλεφωνικό κέντρο του ΕΦΚΑ ότι ο αριθμός αυτού του τηλεφωνικού κέντρου θα γνωστοποιηθεί την Πέμπτη. ” Προχωρούμε και το ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο του υπουργείου που θα είναι σε επαγγελματική βάση δωρεάν, με δωρεάν κλήσεις θα λειτουργεί 24’ωρες το 24 ωρο από αυτήν την Πέμπτη. Το τηλεφωνικό κέντρο ξεκινά την πρώτη του φάση λειτουργίας τώρα , θα αντιμετωπιστούν τα όποια προβλήματα παρουσιαστούν μέσα στον Αύγουστο και από τα τέλη Σεπτεμβρίου θα είναι σε πλήρη λειτουργία και με διάφορες ηλεκτρονικές υπηρεσίες έτσι ώστε να υπάρχει μια ουσιώδες αναβάθμιση της επαφής και της εξυπηρέτησης του πολίτη” , σημείωσε χαρακτηριστικά.



Exit mobile version