Τα αξιοθέατα του Πειραιά «ταξιδεύουν» με το μετρό

 Με στόχο την τουριστική προβολή της πόλης, συνεχίζεται η καμπάνια του
δήμου Πειραιά με τίτλο «Destination Piraeus», σε σταθμούς και σε συρμούς του
μετρό, που πραγματοποιείται στο πλαίσιο συνεργασίας της ΣΤΑ.ΣΥ. με τον δήμο
Πειραιά. Συγκεκριμένα, σε συρμό του μετρό για το αεροδρόμιο, έχουν κολληθεί 190
αυτοκόλλητα με εικόνες του Πειραιά, καθώς επίσης και σε κεντρικά σημεία του
σταθμού του μετρό στο Σύνταγμα – ενώ σε όλους τους σταθμούς του μετρό και του
ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, προβάλλεται δωρεάν το βίντεο της τουριστικής καμπάνιας
του δήμου Πειραιά «Destination Piraeus».


Με τον τρόπο αυτό, η δημοτική
αρχή επιδιώκει με την τουριστική καμπάνια «Destination Piraeus», να προσελκύσει
τους τουρίστες που επισκέπτονται την Αθήνα να γνωρίσουν τα αξιοθέατα, τα
μουσεία και τις ομορφιές του Πειραιά.


Η καμπάνια θα διαρκέσει έναν μήνα και υλοποιείται με την υποστήριξη της
δημοτικής ραδιοφωνίας Πειραιά.


Ο δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης, σε δηλώσεις του αναφέρθηκε στην
προτεραιότητα του δήμου, που δεν είναι άλλη από την ανάδειξη της πόλης σε
ελκυστικό τουριστικό προορισμό.


Μιλώντας για την ιδιαίτερη αυτή πρωτοβουλία, ο κ. Μώραλης εξήγησε πως
«ο στόχος είναι να προσελκύσουμε τουρίστες από την Αθήνα, έτσι ώστε να
επισκεφθούν τον Πειραιά και να γνωρίσουν τα αξιοθέατα, τα μουσεία και τις
μοναδικές ομορφιές της πόλης μας». Ευχαριστώντας το διοικητικό συμβούλιο της
ΣΤΑ.ΣΥ Α.Ε. και τον διευθύνοντα σύμβουλο Παναγιώτη Βόγκα για την εποικοδομητική
συνεργασία, ο κ. Μώραλης, αναφέρθηκε στην υπογραφή συμφώνου συνεργασίας μεταξύ
ΣΤΑ.ΣΥ. και δήμου Πειραιά, όπου και θα ανακοινωθούν μια σειρά από σημαντικές
συνέργειες, οι οποίες προσβλέπουν στην περαιτέρω ανάδειξη του Πειραιά ως
ελκυστικό τουριστικό προορισμό.


Από τη μεριά του, ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. Παναγιώτης
Βόγκας, δήλωσε: «Η συνεργασία μας με το δήμο Πειραιά μπαίνει πλέον σε νέα
τροχιά, ενισχύεται και στοχεύει στην από κοινού ανάληψη πρωτοβουλιών για την
υλοποίηση δράσεων πολιτισμού, αλλά και βελτίωσης της ποιότητας της
καθημερινότητας των πολιτών. Τα αξιοθέατα και οι ομορφιές του Πειραιά θα
«ταξιδεύουν» καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού με το μετρό και το τραμ,
δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επανασυστηθούν στους εκατοντάδες χιλιάδες
επιβάτες μας».







Exit mobile version