BAT: Η Ελλάδα 8η επιλογή των Γερμανών τουριστών

Η Ελλάδα αποτελεί την όγδοη επιλογή στους ευρωπαϊκούς προορισμούς διακοπών των Γερμανών το 2015, σύμφωνα  με την  31η ετήσια έρευνα του Ινστιτούτου ΒΑΤ του Αμβούργου.

Αναλυτικότερα, η σειρά που ακολουθούν οι προορισμοί είναι: Ισπανία. Ιταλία, Τουρκία, Αυστρία, Γαλλία, Σκανδιναβία, Κροατία, Ελλάδα.

Η Ισπανία παρέμεινε ο πιο δημοφιλής τουριστικός προορισμός των Γερμανών το 2014 και ακολούθησαν η Ιταλία, η Τουρκία, η Αυστρία, η Κροατία, η Ελλάδα και οι σκανδιναβικές χώρες.

Τα μακρινά ταξίδια διατήρησαν τη γοητεία τους, με τις ΗΠΑ και τον Καναδά να κερδίζουν έδαφος στις προτιμήσεις.

Οι χώρες της Βόρειας Αφρικής, Αίγυπτος, Μαρόκο και Τυνησία, παρέμειναν δημοφιλείς, όμως εξακολουθούν να είναι 30% κάτω από το επίπεδο πριν από την έναρξη της Αραβικής Άνοιξης.

Μεταξύ άλλων η ημερήσια δαπάνη των Γερμανών στην Ελλάδα ήταν 90 ευρώ, στην Τουρκία 89 ευρώ, στην Ισπανία 97 ευρώ, στην Ιταλία 92 ευρώ, στην Κροατία 77 ευρώ και στην Αυστρία 89 ευρώ.

Αξιοσημείωτο είναι  δε ότι οι ηλικιωμένοι (50-64 ετών)  και τα ζευγάρια χωρίς παιδιά (25-49 ετών) είναι οι δυο πιο ισχυρές ομάδες του πληθυσμού στη Γερμανία, στις οποίες πρέπει να στοχεύουν οι τουριστικοί προορισμοί εάν επιθυμούν να αυξήσουν το μερίδιό τους στη γερμανική αγορά, σύμφωνα με την ίδια πηγή.

Μάλιστα η ομάδα των νέων ηλικιωμένων άνω των 55 ετών αυξάνεται σταθερά κάθε χρόνο και αντιπροσωπεύει σήμερα 29 εκατομμύρια άτομα και μέσα στην επόμενη 10ετία θα φτάσει τα 33 εκατομμύρια άτομα.

Το 2014, η έρευνα του Ινστιτούτου  μελέτησε τα χαρακτηριστικά, τις τάσεις και τις προτιμήσεις των Γερμανών και έδωσε τις προβλέψεις και για το 2015, σε δείγμα 4.000 Γερμανών άνω των 14 ετών.  

Ωστόσο ο επιστημονικός διευθυντής του Ινστιτούτου BAT, ο καθηγητής  Δρ Ούρλιχ Ράινχαρντ ανέφερε ότι: «χωρίς αυτή την ομάδα στόχο τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια και οι καφετέριες, τα αεροπλάνο, τα τρένα και λεωφορεία, τα ταξιδιωτικά γραφεία και οι τουριστικοί πράκτορες, πολύ δύσκολα θα έχουν επιτυχία.

Ως εκ τούτου, πολλοί προορισμοί και πάροχοι τουριστικών υπηρεσιών πρέπει να προσαρμόσουν τις προσφορές τους σε αυτήν την ομάδα-στόχο».
Τέλος το 37%  των Γερμανών συνεχίζει  να ταξιδεύει τα τελευταία χρόνια στο εσωτερικό της χώρας και η Γερμανία πλέον αποτελεί τον  πιο δημοφιλή προορισμό διακοπών των Γερμανών.

 

Πηγή: Tornosnews

Exit mobile version