Αύξηση 523% σημείωσε ο αριθμός των Ρώσων τουριστών που επισκέφθηκαν την Ελλάδα τον Μάρτιο

Αύξηση 523% σημείωσε ο αριθμός των τουριστών από την Ρωσία που
επισκέφθηκαν την Ελλάδα τον Μάρτιο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρσι, σύμφωνα με έρευνα της Pay Pal και της Data Insight και του Ρωσικού Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων.


O
σύνδεσμος αναφέρει ότι: «Η αύξηση αυτή καταγράφεται παρά τα οικονομικά
προβλήματα και τη συνεχιζόμενη κρίση με τους πρόσφυγες που αντιμετωπίζει η χώρα
στα παράλιά της».


Ειδικότερα, ο partner της Data Insight ,
Boris Ovchinnikov δηλώνει:
«Διεξάγουμε έρευνα με την PayPal για την ρωσική ταξιδιωτική online αγορά επί
τρία συναπτά έτη. Και πλέον είμαστε σε θέση να έχουμε μια πολύ ξεκάθαρη εικόνα
της αγοράς, όπως έχει διαμορφωθεί αυτά τα χρόνια. Για παράδειγμα, όσοι στο
παρελθόν θεωρούσαν πολυτέλεια τα ταξίδια στο εξωτερικό, αλλά κατάφεραν να τα
δοκιμάσουν, ακόμα κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν για να συνεχίσουν να κάνουν διακοπές
εκτός της χώρας τους. Αυτοί οι άνθρωποι – άνω των 55 ετών, με οικογενειακό
εισόδημα κάτω των 50.000 ρουβλίων μηνιαίως, οι οποίοι κατοικούν σε μικρές και
μεσαίου μεγέθους πόλεις – έχοντας κατορθώσει παλαιότερα να κάνουν διακοπές στο
εξωτερικό, συνεχίζουν να προσπαθούν να βρουν μια ευκαιρία για ένα τέτοιο
ταξίδι, τουλάχιστον μία φορά το χρόνο».


Από την άλλη πλευρά ο επικεφαλής της PayPal Ρωσίας, Vladimir
Malugin αναφέρει: «Πιστεύουμε ότι η στροφή προς την online κατανάλωση στην
ταξιδιωτική βιομηχανία θα συνεχίσει να αυξάνεται τα επόμενα χρόνια – με τους
ανθρώπους/χρήστες να αποζητούν καλύτερες τιμές, εφ’ όσον μπορούν να εμπιστευθούν
τις εν λόγω υπηρεσίες».


«Πέρυσι επεκτείναμε το Πρόγραμμα Προστασίας του Καταναλωτή
σε άυλα αγαθά, συμπεριλαμβανομένων των εισιτηρίων και ταξιδιωτικών υπηρεσιών,
ειδικά για να είναι πιο ξέγνοιαστοι οι πελάτες μας στον προγραμματισμό των
πολυαναμενόμενων διακοπών τους. Τα καλά νέα είναι ότι η PayPal είναι επί του
παρόντος παρούσα και διαθέσιμη σε ιστοσελίδες και εφαρμογές των μεγαλύτερων
ονομάτων της ταξιδιωτικής βιομηχανίας – από τις διεθνούς φήμης αερογραμμές, έως
τις μικρότερες επιχειρήσεις ενοικίασης πολυτελών εξοχικών κατοικιών στα
ελληνικά νησιά», τονίζει με έμφαση.


Όσον αφορά στην
έρευνα ,τα στοιχεία συγκεντρώθηκαν σε
μια online έρευνα που διεξήχθη το Φεβρουάριο του 2016 από την Data Insight ( μέσω ενός online panel
ερευνών της TNS) για λογαριασμό της PayPal . Μάλιστα στην έρευνα αυτή συμμετείχαν
4.100 άτομα.


Το δείγμα αντιπροσώπευε ενεργούς χρήστες του Internet, ηλικίας 18-64
ετών, από όλες τις περιοχές της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Στην έρευνα αυτή, οι
ερωτηθέντες κλήθηκαν να δηλώσουν στοιχεία σχετικά με online αγορές, πληρωμές
και χρήση χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, ηλεκτρονικές μεταφορές κεφαλαίων μεταξύ
ιδιωτών, φιλανθρωπικές δράσεις, χρήση ψηφιακού περιεχομένου και ταξίδια.






Exit mobile version