Η στρατηγική για τον ελληνικό τουρισμό το 2017

Τη στρατηγική της Ελλάδας στον τομέα του τουρισμού για το 2017 είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει η υπουργός Τουρισμού της χώρας, Έλενα Κουντουρά, στο πλαίσιο της διεθνούς τουριστικής έκθεσης WTM, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο τέτοια περίοδο στο Λονδίνο.

Η Ελλάδα προβλήθηκε ως ένας προορισμός ιδανικός για επισκέψεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Γαστρονομία, εναλλακτικές μορφές τουρισμού, σε συνδυασμό με την ιστορική και πολιτιστική αίγλη της Ελλάδας αναδεικνύονται σε ισχυρούς πόλους έλξης για επίσκεψη.

Η Μεγάλη Βρετανία αποτελεί μια από τις σημαντικότερες αγορές για τον ελληνικό τουρισμό και αυτό αποδεικνύεται από τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, με αφορμή την WTM. Η Ελλάδα, από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο, φέτος, υποδέχτηκε 1,9 εκατομμύρια επισκέπτες από τη συγκεκριμένη αγορά, έναντι 1,8 εκατομμυρίων που ήσαν πέρυσι το ίδιο διάστημα. Το νούμερο αυτό μεταφράζεται σε αύξηση 7,7%, ενώ για τον Αύγουστο η αύξηση ξεπέρασε το 14%.

Στην έκθεση άλλωστε παρουσιάστηκε σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο, και η Αθήνα ως ιδανικός προορισμός για αποδράσεις μικρής διάρκειας, που με την προσθήκη του κέντρου πολιτισμού, Σταύρος Νιάρχος στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της, ο προορισμός και το παραλιακό μέτωπο αναβαθμίζονται σημαντικά, όπως σημειώνεται από φορείς του τουρισμού.


Exit mobile version