Marketing Greece: Στόχος η Αθήνα να γίνει city break προορισμός

Tη δεύτερη σεζόν της καμπάνιας που είναι αφιερωμένη στην Αθήνα παρουσιάζει η Marketing Greece με την επωνυμία «Wanderlust Greece».

Η καμπάνια που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την Marketing Greece με την υποστήριξη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών εστιάζει στην ποικιλομορφία και το πλήθος εμπειριών που μπορεί να απολαύσει ο επισκέπτης σε 72 ώρες στην Αθήνα παρουσιάζονται μέσα από ένα video που στόχο έχει να αναδείξει τη μοναδική γοητεία της ελληνικής πρωτεύουσας.

Η πρώτη ημέρα ξεκινάει από τους δρόμους της ηλιόλουστης Αθήνας. Μια πόλη που αξίζει να την περπατήσεις και να περιηγηθείς στα κλασικά μνημεία της, τις γραφικές γειτονιές, το πολύχρωμο και πολύβουο κέντρο της με τα παραδοσιακά ζαχαροπλαστεία και τις υπαίθριες αγορές. Η δεύτερη ημέρα παρουσιάζει τους ανεξερεύνητους θησαυρούς που μπορεί κανείς να ανακαλύψει μερικά χιλιόμετρα από το κέντρο της Αθήνας, όπως η κατάφυτη Πάρνηθα και το απέραντο μπλε της Αθηναϊκής Ριβιέρας, το μεγαλύτερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Αθήνας ως city break προορισμού. Η τρίτη ημέρα αφιερώνεται στο φως που πλημμυρίζει την πόλη της Αθήνας, τόσο μεταφορικά με τα αναρίθμητα κλασικά και σύγχρονα μνημεία, όσο και κυριολεκτικά, με τις ηλιόλουστες ημέρες να προσφέρουν ένα μοναδικό αίσθημα αισιοδοξίας και θετικής διάθεσης. Και όταν η νύχτα πέφτει, η πρωτεύουσα αποκαλύπτει τη γοητεία της και προσκαλεί τους επισκέπτες να βιώσουν τη γεμάτη ένταση νυχτερινή ζωή της.

«Με τη θέση της Αθήνας να ενισχύεται συνεχώς και με στόχο την καθιέρωσή της ως city break προορισμού για 72 ώρες, η βασική πρόκληση για εμάς ήταν η Wanderlust Athens να έχει σύγχρονο χαρακτήρα, να στοχεύει τους αμιγώς city breakers, να έχει αλληλεπίδραση με το κοινό και τέλος να δίνει αξία στις επιχειρήσεις. Με την υποστήριξη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών καταφέραμε να “χωρέσουμε” σε 72 ώρες όλες εκείνες τις εμπειρίες που καθιστούν την Αθήνα μοναδική», δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα, διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece.

Πηγή Πληροφοριών: ΑΠΕ


Exit mobile version