Πρωταθλήτρια η Ελλάδα στην προσέλκυση νέων τουριστών στην Ευρώπη - Τι αποκαλύπτει νέα έρευνα - enikonomia.gr

Πρωταθλήτρια η Ελλάδα στην προσέλκυση νέων τουριστών στην Ευρώπη – Τι αποκαλύπτει νέα έρευνα

τουρίστες

Η Ελλάδα αναδεικνύεται για ακόμη μια χρονιά πρωταθλήτρια στην προσέλκυση νέων τουριστών από τις ευρωπαϊκές χώρες όπως δείχνουν τα στοιχεία της έρευνας  της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ταξιδιών (European Travel Commission – ETC). Παράλληλα επισημαίνεται πως η χώρα μας  συγκαταλέγεται σταθερά μεταξύ των τεσσάρων κορυφαίων τουριστικών προορισμών για τους ταξιδιώτες από την ευρωπαϊκή Ήπειρο κάτι που επαναβεβαιώνει την ελκυστικότητά της ως προορισμού.

Τα αποτελέσματα της έρευνας

Τα αποτελέσματα της έρευνας  βασίζεται σε όσους ταξίδεψαν τουλάχιστον δύο φορές τα τελευταία 3 χρόνια  και έδειξαν τα εξής:

Στις επιμέρους ευρωπαϊκές αγορές, η Ελλάδα πλασάρεται στις πρώτες θέσεις στις σημαντικότερες απ’ αυτές. Μάλιστα, για 1η φορά έχει αναρριχηθεί στην 1η θέση, μαζί με την Ισπανία και την Ιταλία, στην αναπτυσσόμενη αγορά της Πολωνίας προσελκύοντας το 9% των προτιμήσεων των Πολωνών που προτίθενται να ταξιδέψουν το επόμενο διάστημα. Το ποσοστό είναι αυξημένο κατά 4% συγκριτικά με την προηγούμενη έρευνα, ένδειξη της αυξανόμενης απήχησης της χώρας μας στην εν λόγω αγορά.

Τι άλλο δείχνουν τα στοιχεία

Ταυτόχρονα τα ίδια στοιχεία της έρευνας δείχνουν πως, η χώρα μας καταλαμβάνει:

Πόσοι  Ευρωπαίοι θα ταξιδέψουν  το φθινόπωρο

Σύμφωνα με την έρευνα, ένας στους τρεις Ευρωπαίους προγραμματίζει τις διακοπές του για το φθινόπωρο. Οι μήνες του καλοκαιριού παραμένουν φυσικά οι πλέον δημοφιλείς (ένας στους δύο Ευρωπαίους σχεδιάσει να ταξιδέψει Ιούλιο-Αύγουστο κι ένας στους επτά τον Ιούνιο), ωστόσο το 22% επιλέγει για τις διακοπές του τον Σεπτέμβριο κι ένα ακόμη 8% τον Οκτώβριο και 3% τον Νοέμβριο.

Η αυξανόμενη προτίμηση για ταξίδια το φθινόπωρο υποδηλώνει ότι ένα σημαντικό ποσοστό ταξιδιωτών επιθυμεί να κάνει τις διακοπές του σε περίοδο εκτός αιχμής, αφενός λόγω των ευνοϊκότερων θερμοκρασιών και αφετέρου λόγω της αποφυγής συνωστισμού και της εύρεσης υπηρεσιών αντίστοιχων του κόστους τους (value for money).

 

Exit mobile version