Στις μεγαλύτερες παγκόσμιες ταξιδιωτικές πλατφόρμες η καμπάνια του ΕΟΤ

Τις καμπάνιες των μεγαλύτερων  παγκοσμίων ταξιδιωτικών πλατφορμών, πραγματοποιεί  ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ).

Αναλυτικότερα,  η  Ελλάδα κατέκτησε την πρώτη θέση στο διαγωνισμό της Expedia Media Solutions 2014 EMEA,  με τον τίτλο  «Καμπάνια Προορισμού της Χρονιάς».

Ο στόχος της καμπάνιας,  ήταν  η προσέλκυση κοινού από τρείς χώρες: Η.Π.Α, Αγγλία και  Αυστραλία.  Έπαθλο του διαγωνισμού ήταν τρία ονειρεμένα ταξίδια στην Ελλάδα.

Μάλιστα ο  Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, για να αυξήσει το συνολικό αριθμό των  τουριστών της  Ελλάδας, συνεργάστηκε με την  Expedia Media Solutions, και ανέπτυξε την εν λόγω  εκστρατεία προβολής, επικεντρώνοντας σε τέσσερις πυλώνες: Κουλτούρα, Γαστρονομία, Περιπέτεια, Ελεύθερος χρόνος, αλλά  και σε τέσσερις προορισμούς: Αθήνα, Πελοπόννησος, Θεσσαλονίκη και  Κρήτη.

Μεταξύ άλλων  ο Ε.Ο.Τ. διαχειρίστηκε με  μεγάλη επιτυχία  τις σελίδες  των μέσων κοινωνικής δικτύωσης  (Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, YouTube, Google,Tumblr,Flickr, Foursquare, blog), αλλά και  την επίσημη ιστοσελίδα του Οργανισμού (www.visitgreece.gr), η οποία και προσέλκυσε το έντονο ενδιαφέρον των συμμετεχόντων στο διαγωνισμό.

 

Exit mobile version