Τα ελληνικά ξενοδοχεία κέρδισαν τον ανταγωνισμό

Τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης από τους ανταγωνιστικούς προορισμούς κατέγραψαν  τα ελληνικά ξενοδοχεία, τον Φεβρουάριο 2015, σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της ReviewPro, τα οποία δημοσίευσε το Sete Intelligence

Η έρευνα αυτή πραγματοποιήθηκε σε 6.422 πελάτες ελληνικών ξενοδοχείων και 45.582 πελάτες των ανταγωνιστικών προορισμών.

Ειδικότερα, στην υψηλότερη θέση ικανοποίησης (88,4%) βρίσκεται η Ήπειρος  και ακολουθούν οι Κυκλάδες οι οποίες κατέχουν μόλις το 87,4%.

Στο σύνολο της χώρας ο δείκτης ικανοποίησης είναι υψηλότερος σε σύγκριση με αυτόν των ανταγωνιστικών προορισμών. 

Επιπλέον αύξηση παρουσίασαν οι δείκτες «Σχέσης Ποιότητας Τιμής και Φαγητού- Ποτού», ενώ μικρή μείωση σημειώθηκε στους δείκτες «Τοποθεσία και Εξυπηρέτηση».

Αξιοσημείωτο είναι δε ότι  η Σαντορίνη και η Μύκονος υπερτερούν σημαντικά έναντι των ανταγωνιστικών προορισμών τους, ενώ το ίδιο ισχύει σε μικρότερο βαθμό και για τους παραθεριστικούς προορισμούς σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους.

Επιπλέον η Αθήνα υπερτερεί έναντι της Ρώμης, αλλά η συγκριτική της θέση έχει χειροτερέψει σε σχέση με προηγούμενους μήνες.

Μάλιστα η Θεσσαλονίκη είναι η μόνη περιοχή με δείκτη ποιότητας κάτω από το 80% και υστερεί έναντι των ανταγωνιστικών της πόλεων.

Exit mobile version