tourism-review.com: Στα 63 εκατ. ευρώ η διεθνής καμπάνια για την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Αιγύπτου

Περίπου 63
εκατομμύρια ευρώ κοστίζει η νέα διεθνής καμπάνια
για το τουριστικό προϊόν της Αιγύπτου για το διάστημα 3 ετών, προκειμένου ανακάμψει ο τουριστικός κλάδος της χώρας, αναφέρει
χαρακτηριστικά δημοσίευμα του tourism-review.com.


Το συγκεκριμένο δημοσίευμα αναφέρει ότι: «Αυτό θα γίνει
διότι πτώση 45% σημείωσαν τα τουριστικά πακέτα για την Αίγυπτο από την αρχή
του έτους. Ο τουρισμός συμβάλλει στο
11,3% του ΑΕΠ της Αιγύπτου.


Ο τουριστικός κλάδος της χώρας έχει πληγεί κυρίως από την Γαλλία καθώς το δυστύχημα της EgyptAir που σημειώθηκε το Μάιο είχε ως αποτέλεσμα να αποθάρρυνε ακόμα περισσότερο τους Γάλλους
να επισκέπτονται την χώρα. Πιο αναλυτικά, την Αίγυπτο επισκέπτονταν περίπου 600.000 Γάλλοι τουρίστες τις καλές εποχές, ωστόσο 68.000 Γάλλοι
τουρίστες προσήλθαν στη χώρα το 8μηνο του 2016».

Ο υπουργός Τουρισμού της Αιγύπτου, Yehia Rashed τόνισε ότι: «Ο στόχος
της καμπάνιας είναι να προσελκύσει περισσότερους τουρίστες από την Ευρώπη, αλλά
κυρίως από την Γαλλία. Αυτό διότι οι Γάλλοι ταξιδιώτες ξοδεύουν περισσότερα
χρήματα και διαμένουν περισσότερες μέρες
σε ξενοδοχεία από τους Ρώσους ταξιδιώτες.
Αυτό σημαίνει ότι οι Γάλλοι ταξιδιώτες ξοδεύουν από 75 έως 80 δολάρια τη βραδιά και η
διανυκτέρευσή τους σε ξενοδοχεία διαρκεί από 7 έως 8 ημέρες».


Ακόμη οι Γάλλοι
τουρίστες δεν περιορίζονται στα
τουριστικά θέρετρα αλλά ταξιδεύουν και σε άλλες περιοχές της χώρας.


Ο διευθυντής της Ένωσης
Τουρισμού της Ρωσίας «Turpomosch», Alexander Osaulenko ανακοίνωσε ότι: «Πιθανότατα οι πτήσεις από Ρωσία προς Αίγυπτο θα συνεχιστούν μέχρι και τα τέλη Οκτωβρίου».






Exit mobile version