UNWTO: Το branding του τουριστικού προορισμού να προσαρμοστεί στα social media

Το branding του τουριστικού προορισμού και ο τρόπος προώθησης των τουριστικών πακέτων πρέπει να προσαρμοστούν στις αλλαγές που επιφέρουν τα social media, επισήμαναν πρόσφατα οι Υπουργοί του Τουρισμού και οι εκπρόσωποι των τουριστικών επιχειρήσεων στο παγκόσμιο συνέδριοΤαξιδιών και Τουρισμού του «9ου UNWTO & World Travel Market (WTM)» που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, σύμφωνα με το ETN Global Travel Industry News.

Παράλληλα το παρών στο συνέδριο έδωσαν περισσότεροι από 60 υπουργοί τουρισμού και εκπρόσωποι του Facebook, του Expedia,του Melia Hotels και Eurostar κ.α.

Την πλήρη εποπτεία του συνεδρίου την είχε ο διευθύνων σύμβουλος του διεθνούς τηλεοπτικού σταθμού CNN, Ρίτσαρτ Κέστ.

Exit mobile version