http://www.enikonomia.gr/auto/102294,ston-aera-ta-prostima-gia-ta-anasfalista-kai-choris-kteo-ich.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_102294_a45a40da46-b78e13effb0e192c.jpg Ούτε στα τέλη Μαΐου αναμένεται να αποσταλούν τα ειδοποιητήρια με τα πρόστιμα στους ιδιοκτήτες οχημάτων που τα κινούν ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ καθώς έχουν... 5/26/2016 3:05:00 PM

«Στον αέρα» τα πρόστιμα για τα ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ ΙΧ!

«Στον αέρα» τα πρόστιμα για τα ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ ΙΧ!


Του Γιώργου Κ. Ανδρή
[email protected]

Ούτε στα τέλη Μαΐου αναμένεται να αποσταλούν τα ειδοποιητήρια με τα πρόστιμα στους ιδιοκτήτες οχημάτων που τα κινούν ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ καθώς έχουν «κολλήσει» οι διασταυρώσεις.

Σύμφωνα μάλιστα με στελέχη από τους κλάδους των ασφαλειών αλλά και των ΚΤΕΟ τα πρόστιμα στους ιδιοκτήτες οχημάτων παρά τη δέσμευση που υπήρχε να έχουν αποσταλεί μέχρι τα τέλη Μαρτίου δεν πρόκειται να αποσταλούν ούτε στα τέλη του 2016 αν συνεχιστούν οι διασταυρώσεις με αυτό το ρυθμό!

Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr υπάρχουν τρεις διαφορετικές βάσεις δεδομένων που πρέπει να επεξεργαστούν οι υπάλληλοι του υπουργείου Μεταφορών, οι οποίοι να σημειώσουμε πως ενώ αρχικά ήταν πέντε έχουν μείνει μόλις δύο, με αποτέλεσμα να οι διασταυρώσεις να πραγματοποιούνται με ρυθμό χελώνας.

Η πρώτη βάση δεδομένων προέρχεται από το υπουργείο Οικονομικών η οποία περιλαμβάνει τα οχήματα για τα οποία οι ιδιοκτήτες του έχουν πληρώσει τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2016.

Η δεύτερη βάση δεδομένων που έχει το υπουργείο Μεταφορών προέρχεται από τις Διευθύνσεις Μεταφορών η οποία περιλαμβάνει τα στοιχεία που αναγράφουν οι ‘Αδειες Κυκλοφορίας των οχημάτων αλλά και από τα ΚΤΕΟ που περιλαμβάνει τους ελέγχους που πραγματοποιούνται ή έχουν πραγματοποιηθεί.

Η τρίτη βάση δεδομένων προέρχεται από την ‘Ενωση Ασφαλιστικών Εταιρειών η οποία περιλαμβάνει όλα τα ασφαλισμένα οχήματα.

‘Όπως είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς δεν είναι και εύκολο να διαχειριστούν όλες αυτές τις πληροφορίες που αφορούν πάνω από 9 εκατ. ιδιοκτήτες οχημάτων μόλις δύο άτομα του υπουργείου Μεταφορών τη στιγμή που οι τρεις βάσεις δεδομένων διαφέρουν κατά 1 εκατομμύριο στον συνολικό αριθμό των οχημάτων!

Ωστόσο το μεγάλο πρόβλημα για τα ΚΤΕΟ αλλά και τις ασφαλιστικές εταιρείες αυτή τη στιγμή είναι πως η συνεχής αναβλητικότητα αποστολής των προστίμων στους παραβάτες έχει μειώσει σε ποσοστό έως και 40% τις διελεύσεις των οχημάτων από τα Κέντρα Ελέγχου ενώ επίσης αυξάνονται και οι ιδιοκτήτες που κινούν τα οχήματά τους χωρίς ασφάλεια.

Να υπενθυμίσουμε πάντως πως τα πρόστιμα των 150 ευρώ για όσους ιδιοκτήτες δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ θα έπρεπε να έχουν αποσταλεί στα τέλη Φεβρουαρίου ενώ τα πρόστιμα των 250 ευρώ για τα ανασφάλιστα οχήματα θα έπρεπε να έχουν αποσταλεί στα τέλη Μαρτίου και αποτελούν μνημονιακή δέσμευση.

«Αγκάθι» και οι άρσεις ακινησίας του Σαββατοκύριακου

‘Ένα επίσης «αγκάθι» στην διασταύρωση των στοιχείων που επεξεργάζονται τα στελέχη του υπουργείου Μεταφορών αποτελεί ένα «παλιό» κόλπο των ιδιοκτητών οχημάτων για να γλιτώσουν από τα Τεκμήρια αλλά και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης οι οποίοι πραγματοποιούν άρση της ακινησίας τα Σαββατοκύριακα.

Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr δεκάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που έχουν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας τους μεταβαίνουν στις κατά τόπους εφορίες ώστε να τις προμηθευτούν και πάλι για το Σαββατοκύριακο και τις επιστρέφουν και πάλι στις εφορίες την Δευτέρα.

Ο λόγος που πραγματοποιούν τις συνεχείς άρσης ακινησίας και επανακατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας δεν έχει να κάνει με την καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας, καθώς είναι πληρωμένα, αλλά με τα Τεκμήρια Διαβίωσης αλλά και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης.

Δηλαδή οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων χρησιμοποιώντας το όχημά τους για 10 ή 12 ημέρες το μήνα γλιτώνουν από την «τσιμπίδα» των Τεκμηρίων Διαβίωσης αλλά και την καταβολή του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης.

Παράλληλα διατηρούν και πολύ χαμηλά το κόστος ασφάλισης του οχήματος καθώς το ασφαλιστήριο αφορά σε μόλις ένα μήνα κυκλοφορίας.


Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ

5/28/2016 3:42:44 AM
Αυτοί όμως έχουν καταβάλει τα τέλη κυκλοφορίας για ένα ολόκληρο χρόνο και κυκλοφορούν για 10 μέρες το μήνα δηλ. 10Χ12=120 μέρες το χρόνο, δηλ. 4 μήνες. Αρα αν ένας πχ πλήρωσε τέλη κυκλοφορίας 1200€ και κυκλοφόρησε μόνο 4 μήνες στην ουσία το κράτος του 'έφαγε' 800! Πως λοιπόν δεν πληρώνει φόρους? Επί πλέον ξέρετε ότι τα τεκμήρια και ο φόρος Π.Δ. είναι σε πολλές περιπτώσεις άδικοι φόροι και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα. Όσον αφορά την ασφάλεια , αν κάποιος κινήσει το αυτοκίνητό του για τους 4 παραπάνω μήνες θα πληρώσει ασφάλιστρα πάλι για όλο το χρόνο, αφού θα πληρώνει ασφάλιστρα ενός μήνα για κάθε 10 μέρες. Σημειωτέον ότι τα αυτοκίνητα αυτά είναι υψηλού κυβισμού μικρής αξίας και έχουν τελείως άδικα τέλη κυκλοφορίας σε πολλές περιπτώσεις και δεν ανήκουν σε πλούσιους, γιατί αυτοί δεν έχουν πρόβλημα.
Δημήτρης