http://www.enikonomia.gr/economy/167505,ligotera-emporevmata-diakinithikan-me-fortiga-ochimata-to-proto-t.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_167505_b0d2dbb278-823d8f271d4e0432.jpg Μείωση 9% καταγράφηκε στο βάρος των φορτίων/εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα εθνικών και διεθνών μεταφορών ταξινομημένα στην Ελλάδα το α' τρίμηνο... 9/28/2017 2:50:11 AM

Λιγότερα εμπορεύματα διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα το πρώτο τρίμηνο

Λιγότερα εμπορεύματα διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα το πρώτο τρίμηνο

Μείωση 9% καταγράφηκε στο βάρος των φορτίων/εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα εθνικών και διεθνών μεταφορών ταξινομημένα στην Ελλάδα το α' τρίμηνο εφέτος σε σχέση με το α' τρίμηνο του 2016.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές, το βάρος των φορτίων ανήλθε εφέτος σε 95.397,3 χιλιάδες τόνους έναντι 104.783,4 χιλ. τόνων πέρυσι. Αντίθετα, τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 7.713.498,8 χιλ. σημειώνοντας αύξηση 27,7% σε σχέση με πέρυσι, οπότε είχαν ανέλθει σε 6.039.837,7 χιλ.

Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων), από την άποψη του βάρους των μεταφερθέντων φορτίων, η σημαντικότερη αύξηση σε απόλυτες τιμές (121,5%) παρατηρήθηκε στα «Εμπορευματοκιβώτια», ενώ σημαντική μείωση σε απόλυτες τιμές καταγράφηκε στα «Στερεά χύμα» (15,1%).

Κατά μεγάλη γεωγραφική περιοχή, ποσοστό 48,2% των φορτώσεων πραγματοποιήθηκε στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας μείωση 22,4%. Αύξηση 35% παρουσιάστηκε στις φορτώσεις που έγιναν στην Αττική. Αντίστοιχα, οι περισσότερες εκφορτώσεις (ποσοστό 47,4%) πραγματοποιήθηκαν στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας μείωση 23,1% σε σύγκριση με πέρυσι. Ενώ, αύξηση 41,1% παρουσιάστηκε στις εκφορτώσεις που έγιναν στην Αττική.



Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ