http://www.enikonomia.gr/economy/232603,revma-fysiko-aerio-koronoios-odigos-gia-pliromes-kai-exypiretisi.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_232603_9c307b02e2-9f1da1fb8a1a3389.jpg Έναν χρηστικό οδηγό για τον τρόπο λειτουργίας των εταιρειών 3/19/2020 8:55:00 PM

Ρεύμα-φυσικό αέριο-Κορονοϊός: Οδηγός για πληρωμές και εξυπηρέτηση

Ρεύμα-φυσικό αέριο-Κορονοϊός: Οδηγός για πληρωμές και εξυπηρέτηση

Έναν χρηστικό οδηγό για τον τρόπο λειτουργίας των εταιρειών προμήθειας και διανομής ηλεκτρικού ρεύματος και φυσικού αερίου όπου έχουν επιβληθεί περιοριστικά μέτρα εξαιτίας την πανδημίας του κορονοϊού
παρουσιάζουν "ΤΑ ΝΕΑ".

Αναλυτικά:

1.Η ΔΕΗ

Η ΔΕΗ ανακοίνωσε ότι τα 112 καταστήματα της θα παραμείνουν ανοιχτά μόνο για την πληρωμή των λογαριασμών ρεύματος και με ελεγχόμενη προσέλευση των πελατών . Μάλιστα σημεία πώλησης θα εισέρχονται πέντε άτομα κάθε φορά , ενώ τα στοιχεία θα καταγράφονται ώστε να υπάρχει ιχνηλάτηση σε περίπτωση κρούσματος. Παράλληλα, η δημόσια εταιρεία συνιστά στους πελάτες να εξυπηρετούνται από το τηλεφωνικό κέντρο 1170 ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στο ( www.dei.gr/contact) και να προτιμήσουν τις ηλεκτρονικές πληρωμές χωρίς καμία επιπλέον χρέωση από την ιστοσελίδα της ΔΕΗ, στον σύνδεσμο (www.dei.gr/epayment).

2.ΔΕΔΔΗΕ

Ο ΔΕΔΔΗΕ καλεί τους πελάτες να απευθύνονται στο 24 ώρο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11500 ( ή 211 1900.500) ή εναλλακτικά τις εργάσιμες ώρες στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής τους , τα οποία είναι αναρτημένα στον ιστότοπο της εταιρείας (deddie.gr). Επιπλέον για την περίπτωση βλάβης , εκτός από το 11500 οι πελάτες μπορούν μπορούν να δηλώσουν το πρόβλημα ηλεκτροδότησης του ακινήτου τους και στη διαδικτυακή εφαρμογή στον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ ( Online Δήλωση Βλάβης).Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που θα απαιτηθεί φυσική παρουσία του πελάτη, όπως για παράδειγμα υπηρεσίες και η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή /και υπογραφή – ο ΔΕΔΔΗΕ παρέχει τη δυνατότητα προγραμματισμένου ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία ( Σημεία Εξυπηρέτησης ).

Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι τα καταστήματα του ΔΕΔΔΗΕ θα δέχονται το κοινό για τις υπηρεσίες που προϋποθέτουν φυσική παρουσία μόνο εφόσον έχει προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση και προγραμματισμένο ραντεβού.

3.Φυσικό Αέριο Αττική

Η Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας ανέστειλε από χθες τη λειτουργία των καταστημάτων της σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα. Οι καταναλωτές μπορούν να εξυπηρετηθούν με τους εξής τρόπους:

- Τηλεφωνική εξυπηρέτησης 181133

-Ηλεκτρονικές υπηρεσίες και my account ( ενημέρωση εξόφλησης λογαριασμών κατανάλωσης ) στο site www.fysikoaerioellados.gr

-Email: customerservice @ fysikoaerioellados.gr

-To κανάλι εξυπηρέτησης στο Facebook

-Υπηρεσία Chat

4. ΕΔΑ Αττικής

Η εταιρεία Διανομής Αερίου Αττικής κάνει γνωστό ότι το κατάστημα εξυπηρέτησης πελατών , μηχανικών και συνεργατών ανέστειλε από χθες τη λειτουργία και όλες οι υποθέσεις θα διεκπεραιώνονται μέσω ηλεκτρονικής ή έντυπης αλληλογραφίας. Αναλυτικές οδηγίες υπάρχουν στο site edaattikis.gr. H έντυπη αλληλογραφία παραδίδεται στην είσοδο των κεντρικών γραφείων της Εταιρείας στη Λυκόβρυση , Λεωφόρο Σοφοκλή Βενιζέλου 11 και Σερρών,ΤΚ 14123.

Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ