http://www.enikonomia.gr/economy/37050,Reuters-H-VW-einai-arketa-isxyrh-gia-na-antexei-ton-oikonomiko-kradasmo-twn-.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_aa0af61029f87f77569a130177ff7324.jpg Η Volkswagen είναι αρκετά ισχυρή για να αντέξει τον οικονομικό αντίκτυπο από το σκάνδαλο της εκπομπής αερίων και το «πειραγμένο» λογισμικό... Διαβάστε περισσότερα 10/15/2015 5:55:00 PM

Reuters: Η VW είναι αρκετά ισχυρή για να αντέξει τον οικονομικό «κραδασμό» των 70 δις

Reuters: Η VW είναι αρκετά ισχυρή για να αντέξει τον οικονομικό «κραδασμό» των 70 δις

Η Volkswagen είναι αρκετά ισχυρή για να αντέξει τον οικονομικό αντίκτυπο από το σκάνδαλο της εκπομπής ρύπων και το «πειραγμένο» λογισμικό.

Αν η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης κρατήσει τα λειτουργικά της κόστη σταθερά, το ρευστό που παράγει μπορεί να της επιτρέψει να απορροφήσει τους κραδασμούς από τον αντίκτυπο των 70 δισ. ευρώ χωρίς να χρειαστεί να πουλήσει σήματά της ή να αντλήσει νέα κεφάλαια, σύμφωνα με αρθρογράφο του Reuters.

Βασικός οικονομικός τροφοδότης της VW είναι η βασική της δραστηριότητα να πουλά μηχανοκίνητα οχήματα. Ακόμη και αν οι πωλήσεις των Audi, Porsche δεν αυξάνονται τα επόμενα χρόνια, η μονάδα των αυτοκινήτων μπορεί να «παράγει» 5,5 δις. ευρώ τον χρόνο σε ελεύθερες ταμειακές ροές.

Η περικοπή των μερισμάτων μπορεί να είναι δυσάρεστη για τους επενδυτές. Όμως, υπάρχουν πάντα περικοπές κόστους. Το εργατικό κόστος και άλλες λειτουργικές δαπάνες σαν ποσοστό εσόδων είναι σημαντικά παραπάνω από της Daimler και της BMW, όπως υποστηρίζουν αναλυτές της Evercore.

Τα κόστη εργασίας και υλικών θα μπορούσαν να μειωθούν κατά 3% και 0,5% αντίστοιχα, με αποτέλεσμα την περαιτέρω ενίσχυση των αποθεμάτων ρευστού (6,3 δισ. μέσα σε πέντε χρόνια). Και υπάρχει πάντα, εκτιμά ο Στόρμπεκ, ο τομέας των επενδύσεων:

Η Volkswagen επενδύει ετησίως 25 δισ. ευρώ σε fixed assets (ενσώµατα πάγια στοιχεία) και ανάπτυξη προϊόντων. Όπως έγινε γνωστό στις 13 Οκτωβρίου, το δεύτερο θα μειωθεί κατά 1 δισ. - και η μείωση όλων των επενδύσεων κατά 10% θα μπορούσε να έχει επίσης αποτέλεσμα άλλα 9,4 δισ. ευρώ.

Σε αυτά προστίθενται άλλα 24 δισ. ευρώ που συγκεντρώνει η εταιρεία στο πλαίσιο προγραμματισμένων πωλήσεων assets, ενώ θεωρείται ότι 10 δισ. ευρώ θα πρέπει να κρατηθούν «στην άκρη» για να διατηρηθεί το credit rating, και συνολικά η εταιρεία έχει 51,2 δισ. ευρώ για να καλύψει το κόστος του σκανδάλου. Επίσης, όπως προσθέτει ο Στόρμπεκ, πρακτικά θα πρέπει να είναι σε θέση να καλύψει ακόμα περισσότερα. «Το Βόλφσμπεργκ (τα αρχηγεία της Volkswagen) θα “βήχει” πιθανότατα για χρόνια...αλλά δεν θα πνιγεί» καταλήγει.

Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ