http://www.enikonomia.gr/my-money/251995,my-efka-live-poies-perioches-pairnoun-seira-gia-na-entachthoun-st.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_251995_2725da5948-982addb9916d42a9.jpg Το My Efka Live βγάζει από τη φαρέτρα του ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης προκειμένου να βάλει... φρένο... 9/9/2021 1:02:48 PM

My EFKA Live: Ποιες περιοχές παίρνουν... σειρά για να ενταχθούν στα "ψηφιακά γκισέ"

My EFKA Live: Ποιες περιοχές παίρνουν... σειρά για να ενταχθούν στα &quot?ψηφιακά γκισέ&quot?

Το My Efka Live βγάζει από τη φαρέτρα του ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης προκειμένου να βάλει... φρένο στην ταλαιπωρία των πολιτών στα γκισέ των ασφαλιστικών ταμείων. Η πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους να εξυπηρετούνται μέσω τηλεδιάσκεψης και να αποφεύγουν τις ουρές και την αναμονή στις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ.
Η πλατφόρμα έχει ήδη αρχίσει να λειτουργεί πιλοτικά στα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες αποσπώντας αρκετά θετικά σχόλια στις τοπικές κοινωνίες.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες του enikonomia.gr δήμαρχοι νησιών που βρίσκονται σε άλλες περιφέρειες έχουν ζητήσει να επισπευστεί η έναρξη της πλατφόρμας και στις δικές τους περιφέρειες, ώστε να εξυπηρετούνται καλύτερα οι κάτοικοι.
Στις αρχές του επόμενου μήνα, θα μπορούν να εξυπηρετούνται μέσω του My Efka Live οι κάτοικοι των νησιών του Βορειανατολικού Αιγαίου και του Ιουνίου, ενώ προς το τέλος Νοεμβρίου θα ενταχθούν στην πλατφόρμα η Κρήτη, τα νησιά του Αργοσαρωνικού και των Σποράδων.
Αργότερα, δηλαδή προς το τέλος του έτους αναμένεται η πλήρης κάλυψη της νησιωτικής Ελλάδας, ενώ έως τα μέσα του 2022 η λειτουργία της πλατφόρμας θα καλύψει και ολόκληρη την Ηπειρωτική Ελλάδα.
Με την ψηφιακή ολοκλήρωση των υπηρεσιών του ταμείου, οι ασφαλισμένοι θα μπορούν πλέον να εξυπηρετούνται εξ αποστάσεως για δεκάδες υπηρεσίες. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα χρειάζεται να μεταφέρονται από τις περιφερειακές υπηρεσίες στις κεντρικές και από γραφείο σε γραφείο.
Ήδη μέσω του My Efka Live οι κάτοικοι των νησιών εξυπηρετούνται για μια σειρά υπηρεσιών όπως τα επιδόματα ασθενείας και μητρότητας, η ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ), η βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία), η αλλαγή στοιχείων Μητρώου, η ασφαλιστική Ικανότητα, η παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ, η απογραφή Ασφαλισμένου, η έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης (ΕΚΑ), η βεβαίωση Απογραφής, η αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης και τέλος, η παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης.
Μάλιστα, σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου Εργασίας τους επόμενους μήνες θα ενταχθούν και νέες υπηρεσίες στο My EFKA Live για να καλυφθεί το μεγαλύτερο κομμάτι των συναλλαγών με τους πολίτες.


Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ