Quantcast
ΟΑΣΑ: Δράσεις για την καλύτερη εξυπηρέτηση τυφλών επιβατών - enikonomia.gr
share

ΟΑΣΑ: Δράσεις για την καλύτερη εξυπηρέτηση τυφλών επιβατών

δημοσιεύτηκε:

Δράσεις για την καλύτερη εξυπηρέτηση των τυφλών επιβατών κατά τις μετακινήσεις τους με
τα αστικά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στην Αθήνα, ήταν το θέμα που τέθηκε στη συνάντηση που είχαν τα μέλη του Δ.Σ. του Πανελληνίου Συνδέσμου Τυφλών με
τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΑ, Γιάννη Σκουμπούρη και υπηρεσιακούς
παράγοντες του Οργανισμού.


Ειδικότερα, ο ΟΑΣΑ εξετάζει θετικά και ήδη δρομολογεί λύσεις
σε θέματα που σχετίζονται με την εφαρμογή της τηλεματικής στα λεωφορεία και
τρόλεϊ και συγκεκριμένα:


1. Η αναγγελία των στάσεων στα λεωφορεία και τρόλεϊ θα
γίνεται στο εξής με τρόπο που να είναι απόλυτα αντιληπτός από τους τυφλούς
επιβάτες.


2. Θα ενταθούν οι προσπάθειες, σε συνεργασία με τους οδηγούς,
για την κατά το δυνατόν καλύτερη επιβίβαση των τυφλών στα λεωφορεία.


3. Ο ΟΑΣΑ θα συνεργαστεί με τους δήμους της Αττικής, ώστε να
διασφαλιστεί η ανεμπόδιστη πρόσβαση των τυφλών στα ΜΜΜ, σε στάσεις και σε
τέρματα των δρομολογίων.


4. Ο ΟΑΣΑ θα
προχωρήσει στην προμήθεια νέων πλατφορμών που θα τοποθετηθούν σε στάσεις για να
διευκολυνθεί η μετακίνησή τους.


5. Θα επαναληφθούν στους οδηγούς των λεωφορείων και των
τρόλεϊ, σεμινάρια που αφορούν ζητήματα καλύτερης μετακίνησης των τυφλών με τα
ΜΜΜ.






share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.