Quantcast
Το μέλλον τον ταξιδιωτικών γραφείων συζητήθηκε στο επίκεντρο της Philoxenia - enikonomia.gr
share

Το μέλλον τον ταξιδιωτικών γραφείων συζητήθηκε στο επίκεντρο της Philoxenia

δημοσιεύτηκε:

«Quo vadis ταξιδιωτικέ πράκτορα;» Θα μπορούσε να είναι το ερώτημα για το μέλλον των τουριστικών γραφείων τόσο στη βόρεια Ελλάδα όσο και σε όλη τη χώρα συνολικά.

Με αφορμή τη διοργάνωση σχετικής ημερίδας ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης Βύρων Θεολόγης εξέφρασε την πεποίθηση μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι είναι ένα επάγγελμα που φθίνει. “Έχει υποστεί μεγάλη ζημιά από τις online κρατήσεις και πρέπει να δούμε εκ νέου πώς μπορούμε να φέρουμε ξανά τον κόσμο στα γραφεία μας, είπε.

“Υπάρχει μια λανθασμένη εντύπωση”, όπως εξήγησε, “που πρέπει να διορθωθεί. Ο πελάτης δεν χάνει τίποτα πηγαίνοντας στον τουριστικό πράκτορα ούτε κερδίζει τίποτα από το ίντερνετ”, πρόσθεσε.

Πάντως αυτό που τόνισε είναι ότι ο πράκτορας που θα δείξει αφοσίωση στον πελάτη του θα βγει κερδισμένος καθώς το ίντερνετ είναι απρόσωπο και ο πελάτης έχει ανάγκη την προσωπική επαφή, ειδικά σε μια δύσκολη στιγμή.

“Μείναμε πίσω από την ξεροκεφαλιά μας, λέει ο πρόεδρος της fedHATTA”

Από την άλλη πλευρά, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας HATTA Λύσανδρος Τσιλίδης “βλέπει” τεράστια δυναμική στα γραφεία ταξιδίων σημειώνοντας ότι μέσω αυτών διακινείται ο παγκόσμιος τουρισμός.

“Δεν υπάρχει ταξιδιώτης που θα κάνει μαζικό τουρισμό, οργανωμένο τουρισμό παραθεριστικών διακοπών, πολιτιστικό τουρισμό ή τουρισμό κρουαζιέρας και δεν θα περάσει από ένα γραφείο ταξιδίων είτε αυτό ειναι ο παραγωγός είτε ο πωλητής. Αυτό αποτελεί το πρώτο βήμα στην αλυσίδα του κρίκου του τουρισμού”, υπογράμμισε ο κ.Τσιλίδης.

Σε ό,τι αφορά την εξέλιξη της τεχνολογίας και τη χρήση του διαδικτύου για τουριστικές υπηρεσίες είπε χαρακτηριστικά “Όταν ξεκίνησε δεν το πιστεύαμε ούτε εμείς οι ίδιοι με αποτέλεσμα να μείνουμε πολύ πίσω, από την ξεροκεφαλιά μας ότι το επάγγελμά μας δεν θα το πειράξει κανένας”. “Βρέθηκαν ωστόσο ορισμένοι ευφυέστατοι τεχνοκράτες οι οποίοι έκαναν την τεχνολογία να είναι το σημερινό εργαλείο δουλειάς. Άλλωστε το διαδίκτυο πολλές φορές μας ανταγωνίζεται αλλά εξίσου πολλές φορές μας βοηθάει να βρίσκουμε κι εμείς πληροφορίες για να κάνουμε τη δουλειά μας καλύτερα”, πρόσθεσε.

Σε κάθε περίπτωση, ο κ.Τσιλίδης εκτιμά ότι οι συνέργειες και οι συνεργασίες μεταξύ των επαγγελματιών είναι απαραίτητες και μείζονος σημασία στο χώρο.


share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.