Το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΣETE «Digital Marketing in Hospitality» θα πραγματοποιηθεί από τις 11 έως 12 Δεκεμβρίου 2015 στο “Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη ΑΕ», (μέλος του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς), σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του Ινστιτούτου του ΣΕΤΕ (ΙΝΣΕΤΕ).
Το ίδιο πρόγραμμα θα διεξαχθεί από τις 18 έως 19 Δεκεμβρίου 2015 στο Ηράκλειο Κρήτης. Σ’ αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα συμμετέχουν 22 εισηγητές (κορυφαίοι και αναγνωρισμένοι επαγγελματίες του κλάδου του digital marketing).
Πιο συγκεκριμένα, μέσα από αυτό το πρόγραμμα μπορεί κανείς να αποκτήσει γνώσεις και δεξιότητες στο digital marketing (μέσα από μία προσεκτικά μελετημένη και αποτελεσματική εκπαιδευτική διαδικασία).
Το πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνει τα εξής:
– Πολλές ώρες πρακτικής εξάσκησης σε υπολογιστή (όπως μαθήματα για Pay Per Click, Social Media, Web Analytics, Conversion Rate Optimisation κ.α).
– Συνδυασμός σφαιρικής θεωρητικής κατάρτισης και πρακτικών workshop.
Ακόμη οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν πρακτική εμπειρία με το Final Digital Marketing Strategy Project, καθώς θα εφαρμόσουν στην πράξη τα εργαλεία του digital marketing και μεθόδους και θα συνεισφέρουν στη διαμόρφωση της Digital Marketing στρατηγικής μεγάλων ελληνικών και ξένων εταιριών.
Το πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνει και προετοιμασία για την αναγνωρίσιμη διεθνή πιστοποίηση OMCA (Online Marketing Certified Associate) και δικτύωση με κορυφαίους επαγγελματίες του κλάδου.
Πάντως το «Digital Marketing in Hospitality» απευθύνεται σε: Ιδιοκτήτες και στελέχη μικρομεσαίων ξενοδοχειακών μονάδων, σε ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων διαμερισμάτων και δωματίων, σε στελέχη τμημάτων Marketing ξενοδοχειακών μονάδων, σε Marketing Managers, PR Managers, Product Managers, Brand Managers, Account Managers, Sales Managers κ.α.
Ακόμη, ο σκοπός του 16ωρου προγράμματος είναι η ολοκληρωμένη εκπαίδευση σε θεωρία, τεχνικές, εργαλεία και τις πιο σύγχρονες στρατηγικές του digital marketing, αλλά και να μυηθούν οι συμμετέχοντες στη θεωρία, τις στρατηγικές και τα εργαλεία που θα τους βοηθήσουν να αξιοποιούν με τον καλύτερο τρόπο τις δυνατότητες του διαδικτύου, προς όφελος της μονάδας τους. Κατά αυτόν τον τρόπο, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να πετύχουν αυξημένες πληρότητες, καλύτερες τιμές, παράταση της τουριστικής περιόδου για τη μονάδα τους, μείωση της εξάρτησης από αλλά κανάλια διακίνησης τουριστών και κατ’ επέκταση αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας τους.