Μία 83χρονη κατέληξε το απόγευμα της Δευτέρας στο νοσοκομείο “Σωτηρία” λόγω κορονοϊού. Η άτυχη γυναίκα είχε υποκείμενα νοσήματα και νοσηλευόταν στη ΜΕΘ. Πλέον οι νεκροί στη χώρα μας ανέρχονται στους 193.
Κορονοϊός: Κατέληξε 83χρονη στο “Σωτηρία” – Στους 193 οι νεκροί
δημοσιεύτηκε:
20:07
, 6 Ιουλίου 2020
Επικαιρότητα
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα
ENIKOS NETWORK
Η Ουκρανία έλαβε την πρώτη δόση του δανείου των 90 δισ. ευρώ από την ΕΕ – Στην άμυνα και τον κρατικό προϋπολογισμό τα 3,2 δ...
