Quantcast
Coca-Cola HBC: Πωλήσεις 2 δισ. κιβωτίων σε 589 εκατ. καταναλωτές το 2014 - enikonomia.gr
share

Coca-Cola HBC: Πωλήσεις 2 δισ. κιβωτίων σε 589 εκατ. καταναλωτές το 2014

δημοσιεύτηκε:

Την ετήσια έκθεσή του για το 2014 ανακοίνωσε ο όμιλος Coca Cola ΗΒC, μέλος του οποίου είναι η Coca Cola Τρία Έψιλον. Η  έκθεση αυτή περιλαμβάνει  για πρώτη φορά όλες τις πτυχές της επιχειρηματικής δραστηριότητας, εταιρικής διακυβέρνησης και επιδόσεις αειφορίας.

Ο Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC, δήλωσε: «Γνωρίζουμε ότι η επιτυχία μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ευημερία των καταναλωτών μας και των τοπικών κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Για περισσότερα από δέκα χρόνια, επαναπροσδιορίζουμε συνεχώς την επιχειρηματική στρατηγική μας με υπεύθυνο και βιώσιμο τρόπο,  διασφαλίζοντας την εμπιστοσύνη των εταίρων μας,  δημιουργώντας αξία για εκείνους. Αυτή η αξία διαμορφώνεται από παράγοντες που ξεπερνούν τις οικονομικές επιδόσεις, όπως η περιβαλλοντική και κοινωνική ευθύνη, η φήμη στις τοπικές κοινωνίες, η σχέση με τους εταίρους και η επένδυση στην ανάπτυξη των ανθρώπων μας».

O Όμιλος Coca-ColaHB  προέβη  το 2014 σε κάποιες σημαντικές ενέργειες. Ενδεικτικά κάποιες από αυτές είναι :

Ο όγκος  των πωλήσεων υπερέβη τα 2 δισεκατομμύρια κιβώτια,  ο όμιλος  εξυπηρέτησε 589 εκατομμύρια  καταναλωτές σε διεθνές επίπεδο και απασχόλησε περισσότερους από  600.000 ανθρώπους, επένδυσε  31.296 ώρες  εθελοντικής εργασίας σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες, επένδυσε  8,7 εκατ. ευρώ στις τοπικές κοινωνίες  και  ανακύκλωσε  απορρίμματα  που προέκυψαν από τις ενέργειες της εταιρείας κατά 91%.

 Μάλιστα ο όμιλος  Coca-Cola HBC επικεντρώθηκε  σε  τρεις βασικούς τομείς: την προώθηση της υγείας και της ευεξίας, τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και την υποστήριξη των τοπικών κοινωνιών.

Τα κυριότερα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν στους παρακάτω  τομείς είναι τα εξής:

 Όσον αφορά το τομέα «Υγεία και ευεξία»  υπήρξαν:  1,6 εκατομμύρια ενεργοί συμμετέχοντες σε αθλητικά προγράμματα, διατέθηκαν  αναψυκτικά  με ελάχιστες ή καθόλου θερμίδες σε όλες τις αγορές από  τις αρχές του 2015 και εντάχθηκαν  πληροφορίες  σχετικά με τις θερμίδες των προϊόντων στις συσκευασίες .

 Στον τομέα «Ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος» υπήρξε:  μείωση των συνολικών εκπομπών άνθρακα κατά 7,8% σε σύγκριση με το 2013, επένδυση 5,8 εκατομμυρίων ευρώ σε προγράμματα εξοικονόμησης νερού σε περισσότερες από 20 χώρες, εξοικονόμηση   1,1 εκατομμύρια κυβικά μέτρα νερού, απονομή της Ευρωπαϊκής Χρυσής Πιστοποίησης για τη Διαχείριση Υδάτινων Πόρων σε οκτώ εργοστάσια  αλλά και επενδύσεις ύψους  4,3 εκατομμυρίων  ευρώ  σε προγράμματα εξοικονόμησης ενέργειας.

 Και τέλος  στον  τομέα  «Υποστήριξης των τοπικών κοινωνιών» όπου πραγματοποιήθηκαν :  επενδύσεις  ύψους  8,7 εκατομμυρίων ευρώ (2,5% των κερδών προ φόρων) σε προγράμματα συνεργασίας με τοπικές κοινωνίες και πρωτοβουλίες που αφορούν σε περιβαλλοντικά και κοινωνικά θέματα.

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.