Quantcast
ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Σημαντική διάκριση για την καμπάνια του στα «Μarketing Excellence Awards» - enikonomia.gr
share

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Σημαντική διάκριση για την καμπάνια του στα «Μarketing Excellence Awards»

δημοσιεύτηκε:

Το βραβείο για την καλύτερη καμπάνια «Τώρα θα ήθελες» απέσπασε πρόσφατα ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην κατηγορία «Ολοκληρωμένη επικοινωνία Marketing – Retail» κατά την τελετή απονομής βραβείων «Μarketing Excellence Awards», σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

 Η εκδήλωση διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας (ΕΕΔΕ), η οποία τελέστηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού.

Η σχετική ανακοίνωση αναφέρει: «Αναδεικνύοντας βασικά χαρακτηριστικά του brand ΓΕΡΜΑΝΟΣ, όπως η προσβασιμότητα, η βέλτιστη εξυπηρέτηση και η εξειδίκευση, η καμπάνια «Τώρα θα ήθελες», βάζει στη θέση του πρωταγωνιστή τον άνθρωπο της πρώτης γραμμής στα καταστήματα. Με προσωποποιημένη, φιλική εξυπηρέτηση, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις ανάγκες των πελατών που αναζητούν προηγμένες λύσεις, τις καλύτερες υπηρεσίες και τα αγαπημένα τους προϊόντα τεχνολογίας».

Μιλώντας επί του θέματος ο διευθυντής Retail Marketing Ομίλου ΟΤΕ, Αλέξανδρος Ντάβος τόνισε: «Στον ΓΕΡΜΑΝΟ είμαστε δίπλα στους πελάτες μας, παρέχοντας μοναδικές εμπειρίες και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Οι άνθρωποί μας στα καταστήματα, που πλέον οι πελάτες μας γνωρίζουν με το μικρό τους όνομα, είναι εκεί για να δώσουν απαντήσεις και να προτείνουν λύσεις. Αυτή η φιλοσοφία αποτυπώνεται και στην επικοινωνία μας. Η διάκρισή μας στα Μarketing Excellence Awards είναι σημαντική, γιατί επιβεβαιώνει ότι επικοινωνούμε με τον καταναλωτή ολοκληρωμένα και αποτελεσματικά. Όμως, μεγαλύτερο βραβείο για εμάς είναι η μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας που μας έχει καθιερώσει ως πρώτη επιλογή για προϊόντα τεχνολογίας».

Στόχος των «Μarketing Excellence Awards» ήταν η ανάδειξη και η επιβράβευση των βέλτιστων πρακτικών Marketing σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους. Η διοργάνωση που αποτελεί μία από τις κορυφαίες εκδηλώσεις στο χώρο του Marketing στην Ελλάδα πραγματοποιείται κάθε 2 χρόνια με την επιστημονική συνεργασία της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ) και την υποστήριξη του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), της ΕΔΕΕ και του Συλλόγου Εταιρειών Δημοσκόπησης & Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ).

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.