Quantcast
Νέα σχέδια επενδύσεων από την L’ Artigiano - enikonomia.gr
share

Νέα σχέδια επενδύσεων από την L’ Artigiano

δημοσιεύτηκε:

Της ΜΑΙΡΗΣ Ι. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ



Την ώρα που ολοκληρώνεται το επενδυτικό πρόγραμμα της αλυσίδας
καταστημάτων L’ Artigiano για την ανανέωση της εταιρικής της «εικόνας», ο
πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Χρήστος Βιτσικάνος χαράσσει και
νέα σχέδια στον τομέα της εστίασης, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν τη
δημιουργία ενός εστιατορίου, με εξειδίκευση πάλι στην ιταλική κουζίνα.


Η ελληνική αλυσίδα με εξειδίκευση στο delivery ιταλικού φαγητού – που
διαθέτει σήμερα 19 καταστήματα – εδώ και 16 χρόνια έχει υλοποιήσει επενδύσεις
που έχουν ξεπεράσει τα 6 εκατ. ευρώ σε υποδομές και εξοπλισμό και μεταξύ άλλων
περιλαμβάνουν την αγορά κτιρίων, τη δημιουργία και ανακαίνιση καταστημάτων,
καθώς και την αγορά σύγχρονου εξοπλισμού και συστημάτων πληροφορικής.


Μεταξύ άλλων, η εταιρεία λάνσαρε πρόσφατα και το νέο της site που
προσφέρει δυνατότητα εύκολης και γρήγορης online παραγγελίας (user friendly),
ενώ, ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες της αγοράς, οι οδηγοί της είναι
εξοπλισμένοι με ασύρματα PoS για πληρωμές με κάρτα. Όσον αφορά στο πρόγραμμα ανακαίνισης των
καταστημάτων της, σκοπός της εταιρείας είναι να ανανεωθεί το προφίλ και να
αναδειχθεί το ιταλικό στοιχείο, γι’ αυτό στα νέα της καταστήματα κυριαρχούν το
πράσινο, το κόκκινο και το λευκό χρώμα.



Ιταλική εμπειρία



Το πρώτο κατάστημα άνοιξε στο Βύρωνα το 1993 και σήμερα η αλυσίδα
αριθμεί ένα ευρύ δίκτυο 19 καταστημάτων στην Αττική, τη Χαλκίδα, την Κόρινθο
και την Καλαμάτα, απασχολώντας περισσότερα από 400 άτομα προσωπικό. Όπως ανακοίνωσε νωρίτερα σε εκπροσώπους του
Τύπου, ο ιδρυτής της αλυσίδας Χ. Βιτσικάνος «το μυστικό της επιτυχίας υπήρξαν η
προσήλωση στα φρέσκα υλικά, η υψηλή ποιοτική αξία, η συνεχής επένδυση στο
προσωπικό και τη σωστή εξυπηρέτηση του κοινού»


Ο Χ. Βιτσικάνος μυήθηκε στα
μυστικά της πίτσας και της ιταλικής κουζίνας από την νεαρή του κιόλας
ηλικία. Από το 1991 έως και το 1993
εργάστηκε σε ιταλικά εστιατόρια, μαθαίνοντας από πρώτο χέρι την τέχνη της
παρασκευής πίτσας. Με την συγκεκριμένη εμπειρία που απέκτησε, γεννήθηκε η αγάπη
του για τη δημιουργία μιας ξεχωριστής χειροποίητης ιταλικής πίτσας
διοχετεύοντας με τον καλύτερο τρόπο το
καλλιτεχνικό του ταμπεραμέντο.


Το πρώτο κατάστημα L’ Artigiano ιδρύεται το 1993 στο Βύρωνα, όπου ο Χρ.
Βιτσικάνος αποφασίζει να προσφέρει γνήσια ιταλική πίτσα και κουζίνα κατ’ οίκον.
Το 1998, ο ίδιος δημιουργεί 4 νέα καταστήματα στις περιοχές του Ζωγράφου, Αγ.
Δημητρίου, Νέας Σμύρνης και Πεύκης.


Η L’ Artigiano διαγράφει ανοδική πορεία και το 2000 ο Χρ. Βιτσικάνος
επιλέγει τη μέθοδο της δικαιόχρησης (franchise) για να ανοίξει κι άλλα
εστιατόρια της ίδιας αλυσίδας. Έτσι, από το 2000-2008 ο πρόεδρος και διευθύνων
Σύμβουλος της L’Artigiano ιδρύει πάνω από 30 καταστήματα σε Αθήνα και επαρχία
(εταιρικά και franchise).


Παρά την κρίση που ακολούθησε το 2009, με τις σωστές αποφάσεις και
επιχειρηματικές ενέργειες, ο εμπνευστής του σήματος, έχει κατορθώσει να
αναπτύξει την L’ Artigiano στη μεγαλύτερη αλυσίδα delivery ιταλικού φαγητού
στην Ελλάδα, που παρά το αρνητικό κλίμα στην αγορά και τον αυξημένο ανταγωνισμό
συνεχίζει να αναπτύσσεται και να επενδύει.


Το 2015, ο τζίρος της εταιρείας διαμορφώθηκε στα 12,5 εκατ. ευρώ, ενώ
ελαφρά άνοδο καταγράφουν οι πωλήσεις και το 2016.







share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.