Quantcast
ΟΛΘ: Σημαντική αύξηση στη διακίνηση φορτίων το πρώτο δίμηνο του 2015 - enikonomia.gr
share

ΟΛΘ: Σημαντική αύξηση στη διακίνηση φορτίων το πρώτο δίμηνο του 2015

δημοσιεύτηκε:

Σημαντική αύξηση καταγράφει η διακίνηση φορτίων από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης το πρώτο δίμηνο του 2015, ως συνέχεια της αυξητικής πορείας του 2014.

Όπως ανακοίνωσε σήμερα σε συνάντηση που είχε με τους δημοσιογράφους ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης, την περίοδο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2015 τα κοντέινερ που διακινήθηκαν από το λιμάνι αυξήθηκαν έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2014 κατά 9,87% σε TEUs (από 47.610 σε 52.310) και 6,95% σε τεμάχια (από 31.944 σε 34.184). Στο συμβατικό φορτίο η αύξηση της διακίνηση το ίδιο διάστημα ήταν 0,84%, από 614.424 τόνους το 2014 σε 619.606 τόνους φέτος.

Παράλληλα, ο κ. Αγγελούδης ενημέρωσε ότι προχωρούν οι διαδικασίες για την αισθητική ανάδειξη του κτιρίου του επιβατικού σταθμού (πρώην τελωνείο), που είναι ιδιοκτησία του ελληνικού δημοσίου (ΕΤΑΔ), το οποίο έδωσε τη σχετική άδεια.

Πρόκειται για έργο προϋπολογισμού 350.000 ευρώ το οποίο αναλαμβάνει η ΟΛΘ ΑΕ, με την προϋπόθεση ότι θα εκδοθούν οι απαιτούμενες για την ενεργοποίησή του νόμου 4281/2014 υπουργικές αποφάσεις.

Ο πρόεδρος της ΟΛΘ ΑΕ ανέφερε επίσης τα βασικά στοιχεία του νέου business plan της εταιρίας τα οποία περιλαμβάνουν –μεταξύ άλλων- τα ακόλουθα:

1. Την ολοκλήρωση της επέκτασης στο δυτικό τμήμα του 6ου προβλήτα (μήκος επέκτασης 550 μέτρα, πλάτος 300 μέτρα, βάθος 16 μέτρα) και την προμήθεια του ανάλογου μηχανολογικού εξοπλισμού, ώστε η χωρητικότητα του ΣΕΜΠο να φτάσει στα 1,2 εκατ. TEUs. Με αυτό τον τρόπο μπορεί να εξελιχθεί σε σημαντικό κόμβο διαμετακόμισης φορτίων στη ΝΑ Ευρώπη, καθώς θα δημιουργηθεί η δυνατότητα να το προσεγγίζουν περισσότερα πλοία τακτικών γραμμών (direct calls).

2. Την επέκταση του ανατολικού τμήματος του 6ου προβλήτα (μήκος επέκτασης 650 μέτρα, πλάτος 300 μέτρα, βάθος 16,5 μέτρα) και η προμήθεια του απαιτούμενου μηχανολογικού εξοπλισμού που εξυπηρετεί το συμβατικό φορτίο. Πρόκειται στην ουσία για μια παρέμβαση που θα βοηθήσει την προσέγγιση στο κρηπίδωμα 24 πλοίων με μεταφορική ικανότητα μεγαλύτερη των 100.000 τόνων.

3. Την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας της ΟΛΘ ΑΕ στους προβλήτες 1 και 2, δηλαδή στο κομμάτι του λιμενιού που γειτνιάζει περισσότερο με το κέντρο της Θεσσαλονίκης.

4. Για την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε σημαντικό προορισμό κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο και γενικότερα για την τουριστική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής η ΟΛΘ ΑΕ αφενός αναπτύσσει εξειδικευμένο μάρκετινγκ προς τις ναυτιλιακές εταιρίες κρουαζιέρας και συμμετέχει σε ανάλογες πρωτοβουλίες άλλων φορέων της πόλης και αφετέρου σχεδιάζει την καλύτερη αξιοποίηση των υποδομών ανάμεσα στους προβλήτες 1 και 2 που πιάνουν τα κρουαζιερόπλοια.

Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η πρωτοβουλία για τη λειτουργία υδατοδρομίου στο λιμάνι, ώστε να υπάρξει αεροπορική σύνδεση με τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου και τις Σποράδες, αλλά και με περιοχές της ευρύτερης περιοχής που διαθέτουν λίμνες.

Επίσης, ο κ. Αγγελούδης ανακοίνωσε ότι παραμένει στη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΟΛΘ ΑΕ μέχρι τη λήξη της θητείας του παρόντος Διοικητικού Συμβουλίου στις 22 Απρίλιου, ημέρα για την οποία έχει οριστεί η ετήσια τακτική γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρίας.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.